jouw naam is ook erg in trek bij de breezah msn sletjes.. Erg overschat om zo te lachen..!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:42 schreef muhahaha het volgende:
Paris is anders wel heel erg lekker.
carlo stond al op de overschat-lijstquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:29 schreef Magereheinus het volgende:
Balkenende onderschat? Vind dat wel meevallen en zijn niet zowel hennie huisman als carlo boszhart overschat, vind het beide maar prutsers!
In mijn ogen is Paris dan ook de lekkerste breezerslet die je kunt krijgenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:47 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
jouw naam is ook erg in trek bij de breezah msn sletjes.. Erg overschat om zo te lachen..!
overhyped: ja (ik denk dat je daar meer op doelt)quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
ik noem maar wat namen die overschat zijn:
... Paris Hilton
Je naam en de tekst die jij schrijft gaan eigenlijk best wel over de streep. Niet zozeer de naam of de tekst apart, maar wel in combinatie met elkaar. Waarom leg je eigenlijk zo achterlijk veel nadruk op Joden? Is dat jouw gevoel voor humor? Zo'n remy die denkt dat ie leuk is naar anderen en autistisch in zichzelf loopt te lachen toen hij het verzon?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
ik noem maar wat namen die overschat zijn:
Royston Drenthe, Paris Hilton, Maceo Rigters, Geert Wilders, Rita verdonk, Carlo Boszhard
![]()
Neem nou helden als Sjaak Polak, Fred Benson, Balkenende, Ron Boszhard, Hennie huisman.. Deze mensen zijn zwaar ONDERschat!
De mensheid is oneerlijk!
![]()
Waarom leg jij zo achtelijk de nadruk op mijn naam? En sowieso wat is er mis met joden?! Je doet voorkomen alsof ik een verboden begrip gebruik.. Zie, bij mij was het glas toch echt halfvol, jij bent een doemdenkende halfleger.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je naam en de tekst die jij schrijft gaan eigenlijk best wel over de streep. Niet zozeer de naam of de tekst apart, maar wel in combinatie met elkaar. Waarom leg je eigenlijk zo achterlijk veel nadruk op Joden? Is dat jouw gevoel voor humor? Zo'n remy die denkt dat ie leuk is naar anderen en autistisch in zichzelf loopt te lachen toen hij het verzon?
Als we toch klagen
Die staat toch bekend als de slechtste acteur ooitquote:
Lekker om op te schijten ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:42 schreef muhahaha het volgende:
Paris is anders wel heel erg lekker.
nou hij wordt bijvoorbeeld nog steeds acteur genoemdquote:Op zondag 9 september 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die staat toch bekend als de slechtste acteur ooit[afbeelding]
Hoe kan hij dan overschat zijn [afbeelding] .
spreek het uit.. en het rijmtquote:Op zondag 9 september 2007 02:02 schreef mijnietbellen het volgende:
Bereiden rijmt niet op strijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |