abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203113
Het op dit moment meest ultieme scenario is dat Bart (die keek als een aap in een roestig horloge toen zijn nominatie bekend werd gemaakt ) weg wordt gestemd. Want:

Dan blijft Sabine achter tesamen met haar "worst nightmares" Bianca & Karin. Dat wordt g e g a r a n d e e r d oorlog. Naar wie moet ze toe?!?!

Zoals Saddam ooit zei: de moeder van alle veldslagen. Operation Almere Storm.

Only dead people are cool
pi_203114
Als de pleuris uitbreekt in BB City, ga ik tevreden
pi_203115
Was ook mijn conclusie. Zonder Sabien blijft het een matte bedoeling. Dat Bart weg is merk je niet eens. Behalve aan Sabiene dan.
fake a dream
pi_203116
Als Bart gaat, gaat Sabineke ook. En als Sabine gaat dan gaat Sabineke sowieso.
De vraag is dus niet OF ze vertrekt, maar wanneer. Wacht ze tot donderdag tot ook het publiek massaal Sabje eruit knikkert of vertrekt ze al op dinsdag of wordt het toch woensdag. Kijkt allen morgen weer naar de streams voor het antwoord.
pi_203117
Sabien houdt het echt niet langer dan een week uit zonder haar Bart.
Ze moet zich nu wel onder de mensen begeven en dan gaat het botsen he?!
pi_203118
Maakt niet uit of Bart of Sabine oprotten... ze zijn elkaars symbioten
[ (c) 1999 Lucasfilm ]

maandag 18 oktober 1999 @ 23:05:00 #7
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_203119
symbioten, Mooi gesproken.
In dit geval zit Bart het liefst in zijn Symbioot
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_203120
symbi mag best vervangen worden door idi hoor.

Sabine gaat met Bart om terwijl ze hem een broekie vind (zie eerder topic) en Bart loopt gewoon zijn hersens achterna. Toch leuk dat dit koppeltje uit elkaar word getrokken en zoals mderooij in een eerder topic al eerder vermelde levert dit gegarandeerd nog een laatste vrijpartij op.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_203121
Waarmee heeft Bart de kijkers vermaakt de laatste weken: Alleen maar met zijn onnozele verliefdheid.
Waarmee heeft Sabine de kijkers vermaakt de laatste weken: Met haar (al dan niet gespeelde) verliefdheid, met haar ruzies en onnozele opmerkingen, met het tweede krentenbrood incident.
Wanneer Bart blijft hebben we minder lol dan wanneer Sabine blijft, vermoed ik, daarom stem ik bart weg ondanks het feit dat ik hem best aardig ben gaan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')