Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
We hebben vandaag precies drie weken en drie dagen de sleutel van ons huis. Wat zal ik zeggen.. al drie weken, pas drie weken...
Alles is opgeruimd en staat op z'n plek. Ik wil nog wel wat dingen 'erbij'. Maar dat is meer cosmetisch afmaken dan noodzakelijk.
De schuur ging zaterdag over...
De tuin wordt onder handen genomen en Jonne kijkt vol spanning toe. Opa trekt nl. met de auto een enorme bos uit de tuin weg Dat is woest spannend toch!!
Zolderverdieping!!
zolderoverloop met ketel en wasdroger
Grote zolderkamer. Heerlijk veel ruimte, hoog plafond (tot in de nok!) en lekker licht. Jammer genoeg tonen de foto's niet de echte ontspannen 'torenkamer' sfeer en de rust en alle lichtinval. Maar goed, mogen jullie er zelf bij bedenken.
Je ziet hier rechts op de foto een van de luiken voor de schotten. Aan beide kanten is dus een heel deel afgetimmerd. En onze hele oude vliering is hier al weer achter terug te vinden
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde" Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht! *OUD heilige*
Da's een fijn huis, familie kozakken. En zo lekker licht!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b] God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
We hebben de sleutel van ons oude huis ingeleverd. Dag huis!
En dan terug naar ons nieuwe huis dat meteen ons 'enige huis' is. Plek waar ik me zo welkom voel! Huis met z'n nieuwe geluiden, twee keer de voordeur controleren omdat het toch spannend is. Andere vloer aan de voeten die anders voelt als ik 's nachts 't bed uit kom. Andere geluiden die ik nog niet goed herken. Nog geen vaste plek voor de autosleutels, kleine prutjes en de schoenen die nog overal en nergens hun weg vinden. Misgrijpen in de keuken omdat ik de verkeerde lade opentrek. De voordeurbel horen gaan en me niet realiseren dat het de onze is. Ons nieuwe huis Geef ons maar even samen. Dat komt wel goed!