Nee, ik zeg net, ik heb er drie op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:04 schreef Litso het volgende:
Laat me raden, je hebt tegen je zin toch die hele bus leeggegeten?
Niet bijzonder. Wel irritant verslavend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar wat vind je ervan?
Ik ook niet trouwens, meestal ben ik meer van de zoetigheid, en anders liever nootjes ofzo, maar er was dus echt verder niets anders.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Wel irritant verslavend.
Maar ik hou sowieso niet zo van chips.
Dan nodig je wat mensen uit en zet je het als goede gastvrouw(?) zijnde op tafel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:17 schreef Litso het volgende:
Nootjes zou ik vaker moeten kopen. Ik vreet zo een zak cashewnoten, dry-roasted peanuts of studentenhaver leeg. Jammer dat ik nog 3 zakken chips en een zak borrelnoten overheb van een feestje die er over 2 weken nog liggen
Wat doen ze daar dan mee?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
het is wel lastige chips om te maken. maar heel weinig chipjes hebben precies die vorm, aan de rest hebben ze niks
Houd ik niet zo van...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
wat wel keilekker is: buggles vullen met spul uit zo'n tube, van die swedish chef dingen.
en ook ikea heeft een toffe tube met kaasachtig spul.
Ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan nodig je wat mensen uit en zet je het als goede gastvrouw(?) zijnde op tafel.
Bij ons blijft het nooit lang liggen, vriendlief eet zo een zak leeg.
Maar ze smaken iig veel beter dan pringlesquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:30 schreef Litso het volgende:
Ik heb maar gewoon een zak wokkels geopend
Als pringles geen chips zijn, zijn wokkels het al helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |