Ik heb die foto's net ook nog ff bekeken. Was gezellig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef tvdleur het volgende:
hmm, nee eten...
blader, blader... ow en 1 met logician, Isa en Yvonne...
was goed! waren ook meerdere minimeets toen, allemaal te goed! maarja, dit jaar ken ik weinig... dus ben erg benieuwd...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:57 schreef Q. het volgende:
Die 2003-meet was trouwens erg tof. Staat nog hoog op mijn lijst van tofste meets ooit.
ja ik denk ook meteen aan andere plekken bij moblo...quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Verwarrend, die Wii-icons.
Afschaffen die dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Verwarrend, die Wii-icons.
Weet ik, wilde hem al weghalen omdat ik hem irritant vind.. maar toch, wie weet!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen.
Jullie winnen toch niets!
Jawel, koeien winnen altijd!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen.
Jullie winnen toch niets!
Hier:quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:57 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten zo zonder Wiicoontje.
Niet zeuren danquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:02 schreef Q. het volgende:
Ik zou er wel iets creatiefs mee kunnen doen als ik daar zin in zou hebben maar ik ben daar te lamlendig voor..
Ow dat ging makkelijk, braafquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:06 schreef Q. het volgende:
Okee.
Zo zijn mannen, simpele wezens.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:18 schreef Q. het volgende:
Ja, waarom ben ik eigenlijk zo makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |