Ga m gelijk installerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:09 schreef GoodGawd het volgende:
Edit: ja het werkt !
www.precisionmanuals.comquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn, maar volgens mij kan het niet. Net als V1, rotate, V2
Ik hoop dat ze zulke dingen in de volgende FS gaan inbouwen
Nope ze hebben alleen maar paint kits en niks voor FSXquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef DJBlackbird het volgende:
In FS inbouwen is niet realistisch. Het is het type waar het om draait. De 737NG kan dit ingebouwd hebben. De 744 heeft dit bijvoorbeeld naar mijn weten niet standaard, evenals de A320 serie.
@GG, Wilco heeft geloof ik een 777. Verder heeft Meljet wel aardige modellen toch?
Hoe kom je daar nou weer bij? Vanaf 50-60 fps begint het compleet vloeiend te worden. Daaronder gaat nog wel, maar lager dan 30 begint het te stotteren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:07 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb frames op 25 aangezien een mens toch maar 20 per seconde kan zien.
Iets uitleggen zonder dat je het zelf kan zien/proberen is heeel moeilijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:35 schreef ChrisRip het volgende:
om nu al wat informatie op te doen !
heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef DJBlackbird het volgende:
In FS inbouwen is niet realistisch. Het is het type waar het om draait. De 737NG kan dit ingebouwd hebben. De 744 heeft dit bijvoorbeeld naar mijn weten niet standaard, evenals de A320 serie.
@GG, Wilco heeft geloof ik een 777. Verder heeft Meljet wel aardige modellen toch?
Ik kan allesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets uitleggen zonder dat je het zelf kan zien/proberen is heeel moeilijk
Ja ik denk dat het wel een aardige aanbieding is voor een beginner. (Begin alvast met sparen voor een yokequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:20 schreef ChrisRip het volgende:
Hey GoodGawd,
Om te beginnen even over die ondertitel: Ik zweer dat ik hem zelf verzonnen heb, maar ik zal hem wel even veradanderen
Ik denk dat ik inderdaad toch ga proberen FSX te laten draaien. Het zit namelijk zo: mijn vader koopt begin 2008 een nieuwe PC en die hij nu heeft schuift dat weer door naar mij. Kost me geen cent, krijg er toch een leuk computertje voor terug.
Ik kan FSX trouwens ook gewoon op low detail zetten. Ik heb namelijk een leuk aanbiedinkje gevonden ( http://www.consoleshop.nl(...)rburner-ii-pc.html).
Zal je me je MSN willen sturen via een PM? Dan is het contact makkelijk te onderhouden tot het moment dat ik die PC in handen heb! Kan dan ook ondertussen makkelijker wat vraagjes stellen.
Groetjes!
Chris
de site nodigt iig niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:56 schreef GoodGawd het volgende:
Gaan er nog mensen naar het FSweekend in lelystad op 3 en 4 november ! Tis echt cool
--> http://www.fsweekend.com/
Ah nice, wat is je processor snelheid en wat voor vid kaart heb je. Ik zoek namelijk een nieuwe vid-kaart.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:56 schreef Tecnix het volgende:
Gister mijn nieuwe pc gekocht voor het simmen. Gericht op FS-X![]()
Helaas zit ik nu met 2 botbreuken thuisDus sla ik dit jaar een weekendje FSweekend over
Werdt net al gebeld door me VA waar ik bleef
Moeten ze even hun mail naar kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |