Ik zelf gebruik de De-Ice wel gewoon om het zo reallistich mogenlijk te houden. Als ik hem niet gebruik falen er geen apparaten op het vliegtuig, maar toch.quote:Op zondag 23 september 2007 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk wel eens De-Ice? Ik zelf vlieg meestal met strak blauwe lucht dus ik hoef hem sowieso niet te gebruiken.
Als je contact hebt met de ILS-guidance (dus als je naald begint te bewegen zeg maar). Je "weet" dan dat je op de goede weg naar de baan zit, en dus klaar bent om Landing Clearance te ontvangen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:50 schreef GoodGawd het volgende:
Wat houd dat localizer iets in?
Nou dat kan vrij makkelijk, gewoon tot het laatste moment wachten zodat je zeker weet dat het nu vast wel gestabiliseerd moet zijn. Ik had ook al een vermoede dat het iets te maken had met het intercepten van de ILS. Maar wat het precies inhield wist ik niet, daarom vroeg ik het hier voor zekerheid.quote:Op zondag 23 september 2007 22:33 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Hoe ging jij dan landen zonder ILS?
Maar landde jij dan op het zicht?quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou dat kan vrij makkelijk, gewoon tot het laatste moment wachten zodat je zeker weet dat het nu vast wel gestabiliseerd moet zijn. Ik had ook al een vermoede dat het iets te maken had met het intercepten van de ILS. Maar wat het precies inhield wist ik niet, daarom vroeg ik het hier voor zekerheid.
Geen zin en tijd om er zoveel tijd in te steken, misschien in de vakantie nog eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef GoodGawd het volgende:
Ja fietsen is ook moeilijk als je het voor de eerste keer doet. Op IVAO staan heel wat E-Books en verschillende tutorials, heel simpel als je het even op je gemak doorleest ! Doen dus
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
Holy sh!t mensen! ik heb IVAO zojuist ontdekt, het is fantastisch!
Iedereen naar IVAO NU!
http://nl.ivao.aero/
Icing kan alleen ontstaan als er vocht in de lucht zit. Bij een stralen blauwe lucht en lage tempearturen zit er onvoldoende vocht in de lucht om ijs op de vleugels of op de motoren te veroorzaken. Anti- of de-icing is dan niet nodig.quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zelf gebruik de De-Ice wel gewoon om het zo reallistich mogenlijk te houden. Als ik hem niet gebruik falen er geen apparaten op het vliegtuig, maar toch.
Jij zegt dat je met strak blauwe lucht vliegt, maar dat maakt niet uit. Bij een temperatuur van 10 graden celcius moet je de De-Ice al aanzetten omdat er dan al ijsafzetting op de vleugel ontstaat. Dit heeft te maken met de lage druk en de hoge druk op de vleugel. Bij een lage druk(aan de bovenkant) zal de temperatuur dalen. Dit is ook de rede van de condens strepen die je bij een vliegtuig ziet aan het einde van de vleugel. Dus door de lage druk word de temp. lager dan hij werkelijk is. Zet hem daarom nooit aan bij 0 graden celcius want dat is al te laat
Dat zou wel vet zijn, maar volgens mij kan het niet. Net als V1, rotate, V2quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ok nog een vraag, als ik land dan zie je NATUURLIJK mijn altitude naar beneden gaan. Maar als je bij 100 bent dan hoor je niemand. In een echt vliegtuig hoor je bijna altijd: 100, 50, 40, 30 , 20, 10.
Kan je dit ergens inschakelen of kan dat gewoon niet? (note: fsx)
De copiloot volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
V1, rotate en V2 dat zeggen de piloten toch gewoon zelf?
Voor het realisme zou het wel cool zijn omdat gewoon via shortcuts te kunnen zeggen. Keyboard als co-pilootquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
De copiloot volgens mij
Maar die heb je nu dus niet
Niet zozeer de copiloot als wel de pilot not flying. Bij veel maatschappijen vliegt (stuurt) de ene piloot heen, de ander terug, onafhankelijk van hun rang. (captain of co) Diegene die op dat moment niet aan het sturen is, roept de snelheden uit. In FSX zit je altijd op de acptains seat, dus dan zou het inderdaad de copiloot zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
De copiloot volgens mij
Maar die heb je nu dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |