Lekker gezond.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef carz het volgende:
En als ik nu nog eens fruit in huis zou hebben, kan ik het nog begrijpen. Niet dus!
Fruitvliegjes staan gelijk aan smerig huis, smeerpijpquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef carz het volgende:
En als ik nu nog eens fruit in huis zou hebben, kan ik het nog begrijpen. Niet dus!
Snel leegdrinken dan maar. Anders worden ze lelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:21 schreef frame-saw het volgende:
Ja altijd op bierflesjes bah.
Negers ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:25 schreef voskat het volgende:
en ze eten banaantjes
[quote:
Lege bierflesjes welteverstaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snel leegdrinken dan maar. Anders worden ze lelijk![]()
Sherlock inda housequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Lege bierflesjes welteverstaan.
Ja das zo smerig, had ik laatst ook toen ik mn vuilniszak open deed, echt 100en leken het, toen ging ik ze aanvallen met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:33 schreef carz het volgende:
Dat vind ik toch zo fucking irritant. Sta je voor het fornuis om even ruiahmte te maken omdat je een smakelijke omelette wilt gaan bakken. En op het moment dat je wat pannen opzij zet, vliegen die irritantje beestjes je om de oren.
Klacht: fruitvliegjes! Bah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |