Die haal ik altijd op bij m'n oudersquote:
Hij woont waarschijnlijk in een of ander huis dat op instorten staat en werkt in een fabriek waar ze continue dezelfde dingen maken omdat het anders te moeilijk voor hem wordt, of in de bouw of in de haven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:27 schreef candygirl het volgende:
bedenk eens hoe zijn huis waarschijnlijk uitziet![]()
Ik walg ervan als mensen zich niet verzorgen, een stukje hygiene is vor iedereen in nedeland toch wel mogelijk
Ja, want ik stink ook naar een combinatie van 5 weken cafe en kots, heb een ranzige snor en drink een sixpack bier in 15 minuten leeg in de busquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:28 schreef ELdudeness het volgende:
Mischien dacht die gast dat ook wel van jou?
De bus was niet vol, maar normaal gesproken boeit het me totaal niet waar ik zit. Totdat ik nu dus opeens achter hem zatquote:En waarom ga je dan niet helemaal achter in de bus zitten ofzo. Of in ieder geval verder van hem vandaan als hij zo stinkt.
Of zat de bus propvol ofzo.
Maar goed af en toe douchen is zeker geen overbodige luxe.
Hangt er vanaf waar het voor nodig is, je moet het wel in context zien, relativeren etc.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:27 schreef candygirl het volgende:
bedenk eens hoe zijn huis waarschijnlijk uitziet![]()
Ik walg ervan als mensen zich niet verzorgen, een stukje hygiene is vor iedereen in nedeland toch wel mogelijk
Zo zie je ook eens de minder bedeelden in deze samenleving. De mensen die het niet zo breed hebben dat ze uuhh in 15 minuten een sixpackje kunnen weg werken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want ik stink ook naar een combinatie van 5 weken cafe en kots, heb een ranzige snor en drink een sixpack bier in 15 minuten leeg in de bus
[..]
De bus was niet vol, maar normaal gesproken boeit het me totaal niet waar ik zit. Totdat ik nu dus opeens achter hem zat
Die mensen zie ik elke dag al...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:33 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Zo zie je ook eens de minder bedeelden in deze samenleving. De mensen die het niet zo breed hebben dat ze uuhh in 15 minuten een sixpackje kunnen weg werken.
Of met het tegoed bonnetje van de ingeleverde flessen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:33 schreef Sinat het volgende:
Bier in het openbaar vervoer is echt zo hopeloos. Of in de supermarkt, 10 blikken euroshopper bier en dan met kleingeld betalen.![]()
Trauma's blijven altijd een tijdje in je geheugen.quote:
TS?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:36 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja de TC heeft zijn hersencellen nog niet weg gezopen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef qi_ib het volgende:
Mensen die het in de spits wagen om een wind te laten in de bus mogen anders ook aan de galg.
Neequote:Op vrijdag 7 september 2007 17:47 schreef ELdudeness het volgende:
Leek die man hier trouwens op ( qua type )?
http://www.youtube.com/watch?v=nSR3xWMc63U
Nee, het was wel Heineken, maar wel net zo lauw als pis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Euroshopper bier zeker? Doe het dan goed en neem meteen een krat Heineken mee.![]()
Jaquote:Nee ik zie vaak zat van zulke gore lui, echt om te kotsen.![]()
Kan ik uit deze eerste zin concluderen dat het bushokje jouw kamer is ?quote:Ga ik net met de bus naar m'n ouders toe vanaf m'n kamer
Haha.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Kan ik uit deze eerste zin concluderen dat het bushokje jouw kamer is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |