Je bent bovenaan een h vergeten, pwned!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Tommmm het volgende:
exakosioihexekontahexafobie (letterlijk vertaald: Angst voor het getal zeshonderdzesenzestig) is een specifieke fobie voor het getal 666, dat in Openbaring van Johannes 13:18 wordt gelinkt aan het nummer van het Beest, ofwel Satan en/of de Antichrist. De naam is samengesteld uit de Griekse notatie van het getal plus het woord fobos (angst).
De angststoornis voor het getal 666 doet zich voornamelijk voor in christelijke culturen. De fobie kan worden gezien als een variant van satanofobie. Van een echte fobie wordt pas gesproken als er vermijdingsgedrag optreedt, er sterke fysiologische reacties zijn of als de angst het sociale leven van een persoon in ernstige mate ontregelt.
Ik heb kankerquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef MASD het volgende:
ik heb Hippopotomonstrosesquippedaliofobie![]()
![]()
ga mieren neuken ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Je bent bovenaan een h vergeten, pwned!
Een ziekte hebben dat je bang bent voor lange woorden terwijl de ziekte een lang woord isquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef MASD het volgende:
![]()
Sesquipedalofobie is de angst voor het lezen of uitspreken van lange woorden. Het woord is afgeleid van het Latijnse sesquipedalis (lang, omslachtig, veellettergrepig, letterlijk: anderhalve voet lang) en het Griekse fobos (angst). Meestal wordt met het woord niet gedoeld op een echte fobie, maar meer op de weerzin die veel mensen hebben tegen het lezen, aanhoren of uitspreken van lange en moeilijke woorden. Incidenteel wordt de term ook gebruikt voor de afkeer van (overbodig) complexe zinnen (aangaande de staat van het houten schoeisel dat ik als mijn bezit beschouw, valt te concluderen dat op dit moment een ernstige mate van dissociatief verval is opgetreden in plaats van nou breekt mijn klomp).quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef MASD het volgende:
![]()
taartquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:59 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Aidskliniek voor mensen met Hexakosioihexekontahexafobie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
life's a bitchquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een ziekte hebben dat je bang bent voor lange woorden terwijl de ziekte een lang woord is!
->KLBquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:01 schreef MASD het volgende:
-> PUB
je kunt er iets tegen doen door iets NIET te doen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
->KLB
Ik heb er een stomme klacht over en geen vragen![]()
krijg kanker en donder op
*geen dood verwensing want:
[afbeelding]
*
Of pijpenquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:05 schreef Tommmm het volgende:
[..]
je kunt er iets tegen doen door iets NIET te doen....
roken bijv
Wat denk je?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:09 schreef Tommmm het volgende:
is orale sex meteen pijpen?
het was sarcastisch bedoelt....quote:
*ligt nu jankend in een hoekje*quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
666.
Zal wel flink aantal punten opleveren met scrabblequote:hexakosioihexekontahexafobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |