Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Pek het volgende:
Ik zweer bij Vergulde Hand. Schuim, gel, ouderwetsch met een varkensharen kwast en zo'n blok, maakt niet uit. Heerlijk spul. En die puisten en meeeters rag je gewoon kapot met je Mach3, daarna een plens Sterilon er overheen en gaan. Een beetje vent doet daar niet moeilijk over![]()
WTF!??! Een scheermachine met Nitro??? Ik dacht dat alleen auto's dat hadden, wat een onzin...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:32 schreef DiMeLo1983 het volgende:
Gebruik deze 2 en je hebt nergens meer last van !![]()
[afbeelding] afbeelding
Wat is dat allemaal? Gewoon een speciaal soort schuim en voor de rest een normaal mesje of wat precies?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Pek het volgende:
Ik zweer bij Vergulde Hand. Schuim, gel, ouderwetsch met een varkensharen kwast en zo'n blok, maakt niet uit. Heerlijk spul. En die puisten en meeeters rag je gewoon kapot met je Mach3, daarna een plens Sterilon er overheen en gaan. Een beetje vent doet daar niet moeilijk over![]()
puik plan om daar je schaamhaar mee te "bewerken"quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
De echte professional neemt een echt scheermes:
[afbeelding]
Onzin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
En wacht maar een paar jaar, des te meer je je scheert, hoe dikker de haren worden.
Nee, je mannelijkheid gaat als je baard staat en je piemel hangt. Dat moet precies andersom.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Baard moet je niet wegscheren, dat moet je laten staan! Daar gaat je mannelijkheid![]()
Dat doen jullie jezelf aan. Al moet ik er wel bij vermelden dat bahaarde vrouwen niet echt aantrekkelijk zijn, maargoed...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
wat vrouwen scheren dus ophouden met zeuren![]()
Ja dat doen we zelf en jullie ook anders hadden alle mannen een baardquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat doen jullie jezelf aan. Al moet ik er wel bij vermelden dat bahaarde vrouwen niet echt aantrekkelijk zijn, maargoed...
Valt wel mee toch? Volgensmij zijn het altijd de stoppels die prikkelenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat doen we zelf en jullie ook anders hadden alle mannen een baardEn ja, dat is ook niet alles
ook,maar als ik mijn gezichtt niet optijd scheer dan voelt het ook verstikkend aan,na een scheerbeurt,hoofd of zak maakt niet uit,voel je je altijd een stuk frisser,wel zo lekkerquote:
Wielrennersquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mannen geduld hebben om benen te scheren enzo.
ik heb nooit jeuk na het scheren van me gezicht.. Maar ik ontdekt vanochtend dat ik op mijn Philips scheer apparaat zo'n stuk erbij heb wat als tondeuse volgens mij gebruikt kan worden..quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ook,maar als ik mijn gezichtt niet optijd scheer dan voelt het ook verstikkend aan,na een scheerbeurt,hoofd of zak maakt niet uit,voel je je altijd een stuk frisser,wel zo lekker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |