jwel...maar ik vraag niet om suggesties hoe ik het kan voorkomen...ik wilde gwoon ff wat kwijtquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:27 schreef TNA het volgende:
-> PUB
Had je dat zelf niet kunnen bedenken?
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:31 schreef Tommmm het volgende:
zou een rol tape werken om die haartjes weg te halen?
gwoon tape er op plakken, er af trekken, schreeuwen, en klaar
wdf hoe kom jij aan al die avatars?quote:
Als je het geslacht in je profiel verandert wel.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:31 schreef Tommmm het volgende:
zou een rol tape werken om die haartjes weg te halen?
gwoon tape er op plakken, er af trekken, schreeuwen, en klaar
Logisch dat scheren niet lukt..quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef Tommmm het volgende:
[..]
wdf hoe kom jij aan al die avatars?
ga mieren neuken ofzo...quote:
Ja is puik he. Zelf gemaaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:34 schreef Tommmm het volgende:
[..]
wdf hoe kom jij aan al die avatars?
sickquote:
whaha puperale rukhaan!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:45 schreef NED het volgende:
Hey stomme puberale rukhaan, mijn topic was eerder!!!
Kutbaard!
wat is daar zo grappig aan dan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:48 schreef Curri het volgende:
Elektrisch scheren, en maak een foto en plaats hem in dit topic, ik wil meegenieten
jezus....en dat helpt tegen dennenaalden?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je hebt waarschijnlijk nog donshaartjes en geen scheerervaring.
Uit mijn gezicht groeien inmiddels een soort van dennenaalden, en dat vereist professionele aanpak.
Scheren NA het douchen.
ScheerGEL gebruiken dus geen schuim.
De gel goed inwrijven en even in laten trekken.
Scheren met een scherp mesje (Mach 3 of Fusion van Gilette)
Eerst met de baardgroeirichting mee scheren.
Daarna weer opnieuw gel aanbrengen.
Scheren tegen de baardgroeirichting in.
Daarna weer met de baardgroeirichting mee.
Je gezicht spoelen onder de warme kraan.
Daarna je gezicht onder de koude kraan zodat je poriën dichtgaan.
Succes.
Nou, bij schuim komt er schuim uit het busje en bij gel komt er gel uit het busje... Gel is compacter, komt overal makkelijker bij dus is het beter.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:54 schreef Tommmm het volgende:
[..]
jezus....en dat helpt tegen dennenaalden?
trouwens, wat is scheergel?![]()
Wat is het nut dat de porien dichtgaan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Uit mijn gezicht groeien inmiddels een soort van dennenaalden, en dat vereist professionele aanpak.
Scheren NA het douchen.
Succes.
Ik scheer zelf nog liever tijdens het douchenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Scheren NA het douchen.
Succes.
Met het vooraf douchen en insmeren met gel, open je je porien. het is zaak deze weer dicht te gooien met koud water of aftershave, anders weten je talgklieren niet wat ze overkomt: overal puisten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:58 schreef captainkid het volgende:
[..]
Wat is het nut dat de porien dichtgaan?
Ik scheer me onder de douche en hou m'n gezicht gewoon een minuut onder de douchekop na het scheren.
AHA, ik had inderdaad ook altijd last van puisten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Met het vooraf douchen en insmeren met gel, open je je porien. het is zaak deze weer dicht te gooien met koud water of aftershave, anders weten je talgklieren niet wat ze overkomt: overal puisten.
Omdat sommige huidtypes juist talg gaan aanmaken na zepen of aftershafes, raad ik liever water aan dan aftershave.
Wel eerst zo heet mogelijk water, mag best wat zeer doen, maar zorg dat je geen brandwonden oploopt...quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:03 schreef captainkid het volgende:
[..]
AHA, ik had inderdaad ook altijd last van puisten.
Maar sinds ik ben overgestapt op Sanex scheerschuim en Gilette Mach 3 bijna niet meer.
Zal es proberen na het scheren er koud water over te gooien.
gedaan...bijna mn wenkbrouwen wegquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:07 schreef captainkid het volgende:
Oja Tip voor de TS.
Gebruik gewoon een aansteker om die drie vlashaartjes weg te branden![]()
ik heb die M3 trildinges. Ik zet het wel altijd aan, maar heb geen of het nou echt gladder erdoor wordt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En koop geen "Power" mesje van Gilette, want dat is geldklopperij, zit gewoon een onstabiel motortje in het handvat wat door ronddraaien gaat trillen. Zelfde principe als de trilfunctie in je mobiele telefoon.
Laatst had ik een paar lekke Duracell batterijen en een mailtje aan Duracell gewaagd, ik kreeg een mailtje van Gilette terug. Is dus een firma die mensen meer batterijen willen laten verbruiken en kopen...
Gladder weet ik niet, maar het werkt echt wel beter(minder last van huid irritatie) en sneller dan zonder motortje. Ook met de standaard Gillete Mach 3 mesjes. Die passen er namelijk ook gewoon op. Die groene mesjes zijn wel beter (nog minder last van huidirritatie) trouwens, maar zijn veel duurder er worden eerder bot.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik heb die M3 trildinges. Ik zet het wel altijd aan, maar heb geen of het nou echt gladder erdoor wordt.
Ik heb zelf een Fusion Turbo (wat een naamquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En koop geen "Power" mesje van Gilette, want dat is geldklopperij, zit gewoon een onstabiel motortje in het handvat wat door ronddraaien gaat trillen. Zelfde principe als de trilfunctie in je mobiele telefoon.
Laatst had ik een paar lekke Duracell batterijen en een mailtje aan Duracell gewaagd, ik kreeg een mailtje van Gilette terug. Is dus een firma die mensen meer batterijen willen laten verbruiken en kopen...
Hoeveel kosten die normale Mach 3 mesjes?quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:16 schreef captainkid het volgende:
[..]
Gladder weet ik niet, maar het werkt echt wel beter(minder last van huid irritatie) en sneller dan zonder motortje. Ook met de standaard Gillete Mach 3 mesjes. Die passen er namelijk ook gewoon op. Die groene mesjes zijn wel beter (nog minder last van huidirritatie) trouwens, maar zijn veel duurder er worden eerder bot.
Weet de prijs niet precies. Maar zijn ongeveer de helft goedkoper dan die groene, en koop ze niet per 4, maarquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die normale Mach 3 mesjes?
Ik haal nu gewoon altijd M3 Power, da's 4 stuks voor 13 euro ong.
Hahahahahaha leuke grap man en ook zo ontzettend zin volquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:02 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
kankerkachel
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Pek het volgende:
Ik zweer bij Vergulde Hand. Schuim, gel, ouderwetsch met een varkensharen kwast en zo'n blok, maakt niet uit. Heerlijk spul. En die puisten en meeeters rag je gewoon kapot met je Mach3, daarna een plens Sterilon er overheen en gaan. Een beetje vent doet daar niet moeilijk over![]()
WTF!??! Een scheermachine met Nitro??? Ik dacht dat alleen auto's dat hadden, wat een onzin...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:32 schreef DiMeLo1983 het volgende:
Gebruik deze 2 en je hebt nergens meer last van !![]()
[afbeelding] afbeelding
Wat is dat allemaal? Gewoon een speciaal soort schuim en voor de rest een normaal mesje of wat precies?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:48 schreef Pek het volgende:
Ik zweer bij Vergulde Hand. Schuim, gel, ouderwetsch met een varkensharen kwast en zo'n blok, maakt niet uit. Heerlijk spul. En die puisten en meeeters rag je gewoon kapot met je Mach3, daarna een plens Sterilon er overheen en gaan. Een beetje vent doet daar niet moeilijk over![]()
puik plan om daar je schaamhaar mee te "bewerken"quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
De echte professional neemt een echt scheermes:
[afbeelding]
Onzin.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
En wacht maar een paar jaar, des te meer je je scheert, hoe dikker de haren worden.
Nee, je mannelijkheid gaat als je baard staat en je piemel hangt. Dat moet precies andersom.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Baard moet je niet wegscheren, dat moet je laten staan! Daar gaat je mannelijkheid![]()
Dat doen jullie jezelf aan. Al moet ik er wel bij vermelden dat bahaarde vrouwen niet echt aantrekkelijk zijn, maargoed...quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
wat vrouwen scheren dus ophouden met zeuren![]()
Ja dat doen we zelf en jullie ook anders hadden alle mannen een baardquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat doen jullie jezelf aan. Al moet ik er wel bij vermelden dat bahaarde vrouwen niet echt aantrekkelijk zijn, maargoed...
Valt wel mee toch? Volgensmij zijn het altijd de stoppels die prikkelenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat doen we zelf en jullie ook anders hadden alle mannen een baardEn ja, dat is ook niet alles
ook,maar als ik mijn gezichtt niet optijd scheer dan voelt het ook verstikkend aan,na een scheerbeurt,hoofd of zak maakt niet uit,voel je je altijd een stuk frisser,wel zo lekkerquote:
Wielrennersquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mannen geduld hebben om benen te scheren enzo.
ik heb nooit jeuk na het scheren van me gezicht.. Maar ik ontdekt vanochtend dat ik op mijn Philips scheer apparaat zo'n stuk erbij heb wat als tondeuse volgens mij gebruikt kan worden..quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
ook,maar als ik mijn gezichtt niet optijd scheer dan voelt het ook verstikkend aan,na een scheerbeurt,hoofd of zak maakt niet uit,voel je je altijd een stuk frisser,wel zo lekker![]()
Heb ik in Thailand eens laten doen, knippen & scheren voor een paar dubbeltjes. Die vent was zo razendsnel met dat mes, dat ik in de spiegel alleen een waas over m'n kin zag gaan. Ik zat toen toch wel even peentjes te zwetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
De echte professional neemt een echt scheermes:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |