Ik vind het echt vervelend. Als je dan zonodig kond moet geven van je artistieke groei of experimenteringsdrang, doe het dan aan het eind van het album, zodat ik weet dat het tijd is om naar iets anders te luisteren.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Industrial disease op Love over Gold van de Dire Straits. Het is wel een grappig nummer, daar niet van, maar past totaal niet tussen de rest van de nummers.
Coolquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:17 schreef katerwater het volgende:
TVP
Ik ga eens pluizen in mijn collectie naar irritaties, hehe
Formeel gezien wel, maar dat is niet waar ik in dit topic geinteresseerd in benquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:21 schreef TNA het volgende:
Valt een nummer ook uit de toon als het het enige nummer is wat je waardeert van een plaat?
Huh? Ik heb 'm meteen even opgezet, maar ik snap niet helemaal wat het probleem is. Toegegeven, op teksten let ik nooit, maar verder hoor ik gewoon een leuke energieke popsong met een prettig meeneuriebare melodie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:29 schreef placebeau het volgende:
"please don't rock me tonight" van fountains op wayne op hun debuutalbum. Staat vol leuke energieke popsongs en dan zo'n melig gedoe, met dramatische tekst en ontbrekende melodie.
je hebt gelijk. ik bedoelde het laatste nummer waarvan ik dus de titel vergeten was omdat ik de plaat steeds voortijdig onderbrak.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 'm meteen even opgezet, maar ik snap niet helemaal wat het probleem is. Toegegeven, op teksten let ik nooit, maar verder hoor ik gewoon een leuke energieke popsong met een prettig meeneuriebare melodie.
Everythings's Ruined dus? Vind ik ook niet slecht, maar het is een zeer rustige ballad, misschien dat je het daarom niks vindt?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik bedoelde het laatste nummer waarvan ik dus de titel vergeten was omdat ik de plaat steeds voortijdig onderbrak.
Vind ikjuist 1 van de juweeltjes van die CD. Prachtig met dat Inca-geluidquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:36 schreef Croupouque het volgende:
Ah, het herkenbare lichte paniekmoment waarop je niet weet hoe snel je het nummer over moet slaan. "El condor pasa" van Simon and Garfunkel op het album "Bridge over troubled water" is er zo eentje, alsof BZN een slechte dag had (kun je nagaan!) en op een willekeurige jaarmarkt twintig panfluitinca's de studio in heeft getrokken.
Geniaal toch juist? Precies even knallen tussen het jazzy Supermarketsong en Guilty Pleasures.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:49 schreef Plastic_Power het volgende:
Memory of a Festival van dEUS mag ook genoemd worden...
Ja, ik weet het niet. Muzikaal staat het me niet eens zo tegen, maar de tekst en de voordracht ervan doen me naar de skipknop reiken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geniaal toch juist? Precies even knallen tussen het jazzy Supermarketsong en Guilty Pleasures.
Je moet eens proberen een keer mee te brullen. Denk dat je hem dan leuker vindt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:18 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Muzikaal staat het me niet eens zo tegen, maar de tekst en de voordracht ervan doen me naar de skipknop reiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |