abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:51:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_203091

Het grootste achterbakse viswijf is wel Karin.
Zij is de spil van de groep, M/B/K en nu ook Willem?

Ze stookt, en dat kun je echt niet ontkennen.
Bianca volgt al snel als tweede stookster, ze maakt conclussies en verwijten.
Bianca die verwijten maakt is als de pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Maurice volgt zijn lul richting Karin...

Mona komt over als stookster maar is er niet erg succesvol in, ze probeert meer een schuldegvoel bij de andere bewoners te kweken.
'Es kijken hoelang ze het "...ik zat er twee weken later in, d'as ook voor mij heel moeilijk"-trucje nog zal gaan gebruiken.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_203092
Kan de supergoeroe even ingrijpen om deze losgeslagen TARABIEL te laten kappen!
Pain is temporarily, pride is forever!

maandag 18 oktober 1999 @ 21:56:00 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_203093

Was dat humor?

een gebochelde ziet zijn eigen bochel niet:

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:58:00 #4
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_203094
Hee mensen, maar hij heeft het wel helemaal zelf met 1 vinger getypt, is dat niet knap?! Applaus allemaal! (irony intended)
pi_203095
wie vliegt eruit?
pi_203096
Applaus voor jezelf Jeroen!!!!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 01:30:00 #7
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_203097
Ben je nou helemaal! Karin is een van de mensen die het vol gaat houden. Heb je niet gezien hoe ze Sabientje aan pakte toen ze in haar "vingertje" had gehakt? (Nee, Sabien, dit is geen wild vlees!).
Karin komt over als een sterke vrouw. Ze laat zich helaas beinvloeden door Sabien. Sinds Sabien haar ware ik heeft laten zien, en Karin de les ging lezen, is Karin op gaan letten op wat ze zegt in de buurt van Sabientje.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

dinsdag 19 oktober 1999 @ 02:45:00 #8
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_203098
Daarom mag ze nu ook blijven he...
dus zo een viswijf is het niet...

Marcel

quote:
op 10-18-1999 om 09:51 PM schreef Cairon het volgende:

Het grootste achterbakse viswijf is wel Karin.
Zij is de spil van de groep, M/B/K en nu ook Willem?

Ze stookt, en dat kun je echt niet ontkennen.
Bianca volgt al snel als tweede stookster, ze maakt conclussies en verwijten.
Bianca die verwijten maakt is als de pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Maurice volgt zijn lul richting Karin...

Mona komt over als stookster maar is er niet erg succesvol in, ze probeert meer een schuldegvoel bij de andere bewoners te kweken.
'Es kijken hoelang ze het "...ik zat er twee weken later in, d'as ook voor mij heel moeilijk"-trucje nog zal gaan gebruiken.

Back On track<P>
pi_203099
Karin slim? Ze gedraagt zich als een kleuter. En dat moet 39 jaar zijn en 4 koters kunnen opvoeden. Tsss. En nog achterbaks ook. "Nee hoor Sabine, ik had het eeeccht niet over jou". Right, maar wel daarna nonstop roddelen over Sabine en Bart. Bitch.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_203100
Wat een toeval nou, we spraken gisteren iemand die samenwerkt met Wim, de man van Karin. Schijnt dat Wim Het Er Niet Over Wil Hebben. Onder Geen Beding. Wim kijkt hardnekkig de andere kant uit wanneer iemand BB ter sprake brengt, en dat gebeurt (niet zo vreemd) om de haverklap. Wim heeft inmiddels een stijve nek van het stoïcijns de-andere-kant-uit-kijken.
Niet zo gek ook, dat-ie ontkenningsgedrag vertoont. Zouden wij ook doen, in zijn schoenen.
Meer nieuws?
Niet echt. Wim heeft een heule goeie baan. Fijn voor hem, kan-ie wel gebruiken in deze zware tijden.
Een schizofreen is nooit alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')