abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 13:01:08 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53003405
wat was ik blij dat we eindelijk verlost waren van die trekzakbewerkende medemensen van allochtone afkomst.
gebrekkig urenlang hetzelfde deuntje voortbrengend in de hoop dat jij je portemonnee trekt.
(ik heb er wel eens een een euro beloofd als hij een kwartiertje stil wilde zijn )
kennelijk viel het kwartje, want men heeft een andere vorm van shoppende mensen-pesten gevonden:
daklozenkranten verkopen.
op zich heel nuttig en wie weet staat er ook nog wat zinnigs in, maar ondertussen begint het epidemische vormen aan te nemen: massaal denken daklozen dat we zitten te springen om hun krantje.
ze staan echt overal met steeds aggressievere middelen om je maar zo'n stuk papier aan te smeren.
sterker nog: ze vallen nog net niet voor je voeten om je te laten struikelen.
en wat me ook nog opvalt: het zijn de laatste tijd alleen maar van die oostblokkers.
als die dakloos zijn en geen werk hebben, wat doen die hier dan? ga terug naar het thuisland en maak met die kutkrantjes de kachel aan
pi_53003505
Inderdaad zij zijn zwaar irritant.
Cool story, Hansel.
pi_53003537
gewoon nee zeggen...
pi_53003555
Gewoon een spits/metro-blad proberen terug te verkopen
pi_53003567
Gewoon aanbieden om een krantje te kopen en dan vragen of tie terug heeft van een briefje van 50 euries!
pi_53003792
Beide staan nog steeds veel in Den Bosch ( Roemeense kindjes die "muziek" spelen )

en de standaard "schooiers" bij het station ... word er ook knettergek van
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_53004175
In HC staat er ook altijd een bij de roltrappen, echt altijd. Ik voel me dan altijd een slecht mens als ik er langsloop met mijn honderden tasjes. Maargoed, als ik buiten ben is dat alweer voorbij .
I would go along with someone like you
pi_53004196
En koop je er een en kunnen ze niet wisselen.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_53004212
Als ze met al die kranten een dak boven hun hoofd zouden maken hoeven ze die dingen ook niet te verkopen en hebben wij er geen last van.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Donald Duck held vrijdag 7 september 2007 @ 15:25:08 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53007183
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:44:39 #11
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_53007661
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
"Do you have any change"?
The homeless are invading our city!
pi_53007799
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
en wat me ook nog opvalt: het zijn de laatste tijd alleen maar van die oostblokkers.
als die dakloos zijn en geen werk hebben, wat doen die hier dan? ga terug naar het thuisland en maak met die kutkrantjes de kachel aan
Geldt dat niet voor alle allochtonen?

Je kunt er dus vrijelijk vanuit gaan dat die lui hier blijven vanwege onze sociale voorzieningen. Harde constatering mischien.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53010477
hier loopt zon bloedhond rond die altijd zegt: meneer, mag ik u wat vragen?? De eerste 2 keer was het van ja hoor zeg het maar... HEEFT U MISSCHIEN KLEINGELD?! dus ik zo vragen waar die het voor nodig heeft 'voor een broodje kebab' zegtie zo, toen heb ik die gozer maar 50 cent ofzo gegeven en gezegd dat ie er dan wel een joint voor moest kopen... EN DAN... WAT DOET DIE KANKERZWERVER.... NIKS ZEGGEN HE, GEEN DANKUWEL MENEER, GEEN WAT AARDIG VAN U NEE DIE BLOEDHOND LOOPT GEWOON WEG...
pi_53010753
Jullie zien er gewoon zwak uit, die zijn juist de lul.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:51:36 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53010898
Vandaag in Maastricht gek.

Zeker 30/40 studenten liepen rond te collecteren voor het kankerfonds.

Vuillakken, ik had toen ze bij mij aan de deur kwamen al gegeven, en toenstraks gingen ze ook nog eens de terrassen langs terwijl ik zat te chilleroleren met een lekkere Palm

Uiteraard niks meer gegeven.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_53016163
zag gisteren bij dr phil ook zo'n test

acteur verkleed als zwerver en maar bedelen en aan het eind dat verhaaltje van oooow het was zo erg en ik werd uitgescholden en ik werd genegeerd......

maar wat heb je opgehaald dan vraagt die kale

20 dollar................................................in 1 uur.

WTF dan verdient ie behoorlijk veel dat krijg je niet als je heel de dag bij mcdonalds ofzo daar met de hele dag zwoegen...

ik ga ook lekker een zwerverspak aantrekken en staan bedelen....20¤ per uur wil ik ook wel(en belasingvrij
pi_53018085
dat is mij toevallig vandaag ook opgevallen, het zijn er de laatste tijd erg veel, en ze zijn ook nog eens superopdringerig...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_53019011
Dat ze ook nog in supermarkten mogen staan vind ik al helemaal schandalig. Dan willen ze heel opdringerig je boodschappen uitladen om die 50 cent van je karretje te bemachtigen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:23:43 #19
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_53019293
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:12 schreef MacKniver het volgende:
Dat ze ook nog in supermarkten mogen staan vind ik al helemaal schandalig. Dan willen ze heel opdringerig je boodschappen uitladen om die 50 cent van je karretje te bemachtigen.
als ze nou slim zijn, gaan ze er gewoon met je boodschappen vandoor...
pi_53021890
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 21:34 schreef tntkiller het volgende:
zag gisteren bij dr phil ook zo'n test
Vandaag stond er bij de super zo'n krantverkoper. En dat herinnerde me op een of andere manier aan die episode van The A-Team waar Hannibal als zwerver verkleed is en iemand test.
Maar ik vind die krant niets aan en vind 2 euro wat veel omdat ik zelf niet rijk ben en er zoveel krantverkopers zijn, dus ik geef 50 cent.
Thuis zap ik wat rond op tv en zie daar die Dr Phil....
Mijn conclusie is dat je echt nooit weet wanneer je getest of gefilmt wordt en je weet echt nooit zeker wat er met het geld gebeurd.. Misschien huur je er het A-Team mee of steun je een foundation...misschien ook niet..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:12:47 #21
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_53022704
Ik word er ook zo moe van.. Dan zie ik als ik naar mn werk ga (vanuit Rotterdam) zo'n lul naar de metro lopen en als ik tussen de middag even naar de supermarkt ga in het kutdorp waar ik werk die gast weer staan met zijn krantje bij de supermarkt... Alsof het me ene reet kan boeien wat erin staat. Ik kijk m nieteens aan want die huichelaar is gewoon rijk, want hij reist elke dag met het ov naar een kutdorp en staat heel vaak met zijn mobieltje te bellen...
pauper
pi_53022899
'Kooop een krantjeee bij mij' 'Kooop een krantjeee bij mij'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')