Ik vond het tegenvallen. Hij pakte er een paar goed. Maar hij wordt wel erg gehyped.quote:Op zondag 4 november 2007 17:16 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd naar de samenvatting vanavond, scheen super geweest te zijn.
Daar moeten ze niet moeilijk over doen als ie een van de slechtsbetaalde spelers is. Ruil maar van salaris met die Lorcaquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef Yozzz het volgende:
Ah, over een jaartje wordt Piet tóch weer verguisd door de aanhang van Vitesse. Ik heb een vermoeden dat Louis Laros (zijn zaakwaarnemer) Afonso Alves-achtige taferelen gaat zorgen en Piet voor een prikkie wegloopt.
Ze moeten idd maar eens snel onderhandelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar moeten ze niet moeilijk over doen als ie een van de slechtsbetaalde spelers is. Ruil maar van salaris met die Lorca
Ik ben heel blij voor mezelf <--- Geweldig!quote:Velthuizen in basis Jong Oranje
Doelman Piet Velthuizen start vrijdag voor het eerst in de basis van Jong Oranje bij een EK-kwalificatiewedstrijd.
Jong Oranje speelt in Nijmegen tegen Macedonië. "Fantastisch, toch?', zegt de Vitesse-doelman enthousiast. "Ik heb het net gehoord en ben heel blij voor mezelf. Daar heb je het al die jaren toch voor gedaan."
Velthuizen voelt zich helemaal in zijn element bij Jong Oranje, dat volgend jaar ook deelneemt aan de Olympische Spelen. "Dit is een leuke groep zonder vedetten. Een grote speler als Royston Drenthe blijft ook gewoon zichzelf."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |