Velthuizen is helemaal geen Ajax keeperquote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Jullie kunnen er ook nog van genieten hoor. In de zomer keept hij in het shirt van Ajax
Dan welquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Velthuizen is helemaal geen Ajax keeper
Overschat? Zonder hem hadden we nu 14de of 15de gestaan. Wat een held die gozer. Natuurlijk komt het door zijn cultstatus dat een fout van hem wat sneller wordt vergeten, maar ik kan hem echt maar op een paar foutjes dit seizoen betrappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
Piet is nu al beter dan Stekelenburg manquote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
nee hoor, die bal was goed ingeschoten..buiten bereik van elke keeperquote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terrechte interesse. Ging hij overigens niet een beetje in de fout bij de goal van Urby vandaag? Hij leek over de bal heen te duiken, maar ik heb geen herhalingen gezien eigk.
ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze post is inderdaad wel serieus te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.
Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Piet niet eens meer genoegen moet nemen met een clubje als Ajax. De TT lijkt behoorlijk bewaarheid te worden!
Vandaag zat er een scout van Arsenal op de tribune. Een quote uit zijn mond: "Op de Nederlandse velden lopen 2 spelers rond die voor ons interessant zijn. Dat zijn Afellay en Velthuizen".
Dat de grote strijd om Velthuizen na volgend seizoen maar mag losbarsten!
PIET PIET PIET!!!
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |