abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56173664
Contract staat Piet inmiddels op te wachten in Amsterdam
pi_56173895
Halen jullie Kenneth Vermeer maar terug uit Tilburg, wij willen nog minstens tot 't einde van dit seizoen van Pietje genieten.
Don't think twice, it's all right.
pi_56173935
Jullie kunnen er ook nog van genieten hoor. In de zomer keept hij in het shirt van Ajax
pi_56174018
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Jullie kunnen er ook nog van genieten hoor. In de zomer keept hij in het shirt van Ajax
Velthuizen is helemaal geen Ajax keeper
pi_56174051
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Velthuizen is helemaal geen Ajax keeper
Dan wel
pi_56174121
Zou ik wel een domme keuze vinden, Ajax. Ten eerste is het daar nu veel te onrustig en ten tweede is het wel even wat anders dan bij Vitesse. Paar foutjes bij ons en hij blijft gewoon staan maar in Amsterdam zal ie dat niet kunnen. Gewoon nog een seizoen hier blijven keepen .

En daarnaast is Piet totaal geen Ajax man .
pi_56174225
Piet gaat de grote held worden in Peking
  zondag 27 januari 2008 @ 19:30:57 #248
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56346175
Ik denk dat Piet niet eens meer genoegen moet nemen met een clubje als Ajax. De TT lijkt behoorlijk bewaarheid te worden!

Vandaag zat er een scout van Arsenal op de tribune. Een quote uit zijn mond: "Op de Nederlandse velden lopen 2 spelers rond die voor ons interessant zijn. Dat zijn Afellay en Velthuizen".

Dat de grote strijd om Velthuizen na volgend seizoen maar mag losbarsten!

PIET PIET PIET!!!
  zondag 27 januari 2008 @ 19:33:52 #249
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56346249
Terrechte interesse. Ging hij overigens niet een beetje in de fout bij de goal van Urby vandaag? Hij leek over de bal heen te duiken, maar ik heb geen herhalingen gezien eigk.
pi_56346448
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
pi_56346512
Zwaar overschat?
Ik vind het juist een goede keeper, een beter talent dan Stekelenburg ooit en Vorm bijvoorbeeld nu.
Heeft al veel punten gepakt voor Vitesse
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 27 januari 2008 @ 20:01:36 #252
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56346875
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds een zwaar overschatte keeper. Laat Piet maar naar THFC gaan. Dan blijft Stekelenburg hopelijk nog een jaar bij ons.
Overschat? Zonder hem hadden we nu 14de of 15de gestaan. Wat een held die gozer. Natuurlijk komt het door zijn cultstatus dat een fout van hem wat sneller wordt vergeten, maar ik kan hem echt maar op een paar foutjes dit seizoen betrappen.

Piet is nu al beter dan Van der Gouw en Westerveld in hun Vitesse tijden.

Maar goed, iedereen zijn eigen mening over hem
Bridge over troubled water
  zondag 27 januari 2008 @ 20:06:51 #253
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56346967
Velthuizen was op 15-jarige leeftijd "al een hele complete keeper", volgens legendarische keeper Jan Jongbloed.
pi_56348119
quote:
Piet is nu al beter dan Stekelenburg man
pi_56348211
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terrechte interesse. Ging hij overigens niet een beetje in de fout bij de goal van Urby vandaag? Hij leek over de bal heen te duiken, maar ik heb geen herhalingen gezien eigk.
nee hoor, die bal was goed ingeschoten..buiten bereik van elke keeper
pi_56348303
quote:
ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.

pi_56348454
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:04 schreef djstoffel het volgende:

[..]

ja laat die onstekelenburg maar bij die zwaar overschatte club blijven......................piet slaat gewoon dat tussenstation over. Daar zal hij ook niet beter van worden. Gaat gewoon direct naar arsenal of tottenham.

Deze post is inderdaad wel serieus te nemen
pi_56349076
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Piet niet eens meer genoegen moet nemen met een clubje als Ajax. De TT lijkt behoorlijk bewaarheid te worden!

Vandaag zat er een scout van Arsenal op de tribune. Een quote uit zijn mond: "Op de Nederlandse velden lopen 2 spelers rond die voor ons interessant zijn. Dat zijn Afellay en Velthuizen".

Dat de grote strijd om Velthuizen na volgend seizoen maar mag losbarsten!

PIET PIET PIET!!!
Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56349671
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Pritt het volgende:

[..]

Waarom zou een Arsenal-scout zijn identiteit vertellen? Vertel eens meer.

Is geïnteresseerd in twee spelers uit de Eredivisie: Affelay en Velthuizen.
pi_56350112
Wat Aad zojuist zei over de eventuele stap van Piet naar het buitenland is volkomen waar. Tim Krul heeft er al aan moeten geloven.

Blijf het een geweldig talent vinden maar voor de Europese top is hij nog lang niet klaar. Steek daarentegen wél. Maar dat geeft ook niet, Piet is wat mij betreft meer dan welkom in Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')