En Elia doet het nog ookquote:
quote:‘Feyenoord in de markt voor Velthuizen’
Feyenoord ziet in Piet Velthuizen de doelman voor de toekomst. Een delegatie van de Rotterdammers, onder wie keeperstrainer Patrick Lodewijks, zou de jeugdinternational gisteren hebben bekeken in het duel van zijn club Vitesse met FC Twente.
De geboren Nijmegenaar speelde met zijn ploeg 2-2 gelijk, maar wist met enkele fraaie reddingen erger leed te voorkomen. Volgens RTL wil Feyenoord zo snel mogelijk werk maken van een overgang, al sprak Vitesse-trainer Aad de Mos dit tegen door te stellen dat zijn club alles zal doen om de 21-jarige goalie te behouden.
Met Henk Timmer beschikt Feyenoord al over een degelijke eerste keus, maar gezien zijn leeftijd (36) is de verwachting dat hij na het aankomend seizoen de kicksen aan de wilgen zal hangen. Reserve-goalie Sherif Ekramy heeft nog altijd niet weten te overtuigen in De Kuip.
De manier waarop hij in de wedstrijd tot 5 keer toe aan de grond genageld de bal naast het doel 'keek', is niet de geruststelling die je van een keeper mag verwachten. We hadden geluk dat het 'slechts' één keer fout ging bij de eerste goal van Twente.quote:Op zondag 9 december 2007 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Erg matig? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik las dat hij met een aantal reddingen Vitesse op de been hield.
In plaats van dat hij een stapje opzij doet om de bal gewoon te vangenquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén zo'n afstandschot was vaag man. Iederen zag hem aankomen behalve hij en dan met zo'n vage redding er een hoekschop van maken
.
Kan me niet voorstellen dat er geen clausule in het contract is opgenomenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Contract is verlengd tot 2011: http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1035
Schijnt voor een vastgesteld bedrag naar Ajax te kunnen, als Maarten Stekelenburg vertrekt.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er geen clausule in het contract is opgenomen
Lijkt me niet dat ze één club specifiek zouden noemen in een clausule van een contract.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt voor een vastgesteld bedrag naar Ajax te kunnen, als Maarten Stekelenburg vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |