Lijkt mij wel een redelijke club voor Piet. Boschker heeft ook niet de eeuwige jeugd.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef DarkShine het volgende:
En nu gaat FC Twente aan hem trekken
Mocht ie komen lijkt het me een redelijke indicatie dat ie aan zijn laatste seizoen bezig is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een redelijke club voor Piet. Boschker heeft ook niet de eeuwige jeugd.
wie wil maarten nou hebenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg vertrekt na dit seizoen ook bij Ajax, als hij zo doorgaat. Misschien Piet Velthuizen samen met Kenneth Vermeer maar laten uitvechten wie de nieuwe Ajax-doelman wordt?
Want goede keepers transfereren zo makkelijk?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg vertrekt na dit seizoen ook bij Ajax, als hij zo doorgaat. Misschien Piet Velthuizen samen met Kenneth Vermeer maar laten uitvechten wie de nieuwe Ajax-doelman wordt?
ruil met Ekramy?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat gewoon naar Feyenoord.
Aah, zo kan je het natuurlijk ook lezen, ik ging er vanuit dat Tony doelde op een ontslag van Stekelenburgquote:
Eens,quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:46 schreef Migue het volgende:
Idd, en Waterman maakt mij (nog?) teveel fouten, bij Vermeer houd ik mijn hart vast bij elke bal die richting het doel gaat... Alleen Velthuizen en Vorm zie ik van de huidige jonge jongens het gaan maken in Oranje.
quote:We stopten bij een Esso-benzinepomp want Piet moest nog ontbijten. Hij kocht drie kipcorns met ketchup.
'Sportvoeding'. Concludeerde ik.
'Hoezo zeg je dat?' zei Piet. 'Ik loop toch geen frikadellen te eten. Dit is kipvoeding hoor.'
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:51 schreef Fides het volgende:
Uit de Hard Gras van Oktober 2007:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef Rumille het volgende:
Inderaad, held. Prachtige kikkers.
Het feit dat hij in een bunker woont is lachwekkenderquote:Op donderdag 6 december 2007 10:51 schreef Fides het volgende:
Uit de Hard Gras van Oktober 2007:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |