In plaats van dat hij een stapje opzij doet om de bal gewoon te vangenquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eén zo'n afstandschot was vaag man. Iederen zag hem aankomen behalve hij en dan met zo'n vage redding er een hoekschop van maken
.
Kan me niet voorstellen dat er geen clausule in het contract is opgenomenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Contract is verlengd tot 2011: http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1035
Schijnt voor een vastgesteld bedrag naar Ajax te kunnen, als Maarten Stekelenburg vertrekt.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er geen clausule in het contract is opgenomen
Lijkt me niet dat ze één club specifiek zouden noemen in een clausule van een contract.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt voor een vastgesteld bedrag naar Ajax te kunnen, als Maarten Stekelenburg vertrekt.
Velthuizen is helemaal geen Ajax keeperquote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Jullie kunnen er ook nog van genieten hoor. In de zomer keept hij in het shirt van Ajax
Dan welquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Velthuizen is helemaal geen Ajax keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |