Goeie opmerkingquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Doe even een paint, dan kunnen we zien of je terecht gepwnd bent. Zo te horen wel, want op een zebra heb je als fietser niets te zoeken.
wil je zeggen dat elke dag dat je naar je werk fietst je gepwnd wordt door een auto op een zebrapad?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Waarom overkomt mij dit nou altijd?!?!
Paint.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Doe even een paint, dan kunnen we zien of je terecht gepwnd bent. Zo te horen wel, want op een zebra heb je als fietser niets te zoeken.
ja, heb je in tijdens je val snel zijn nummerbord kunnen los schroeven en meenemen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef zoalshetis het volgende:
heb je zijn nummerbord?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
ja, heb je in tijdens je val snel zijn nummerbord kunnen los schroeven en meenemen?
![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
ja, heb je in tijdens je val snel zijn nummerbord kunnen los schroeven en meenemen?
![]()
Jij bent TS?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik fietste op een fietspad waar ik voorrang op had en er reed iemand tegen mijn voorwiel aan.
Nee, ik wilde gewoon even kwijt dat dit mij is overkomen, gisteren toen ik naar mijn werk reedquote:
Uiteraard. Als je dan per ongeluk eens tegen iemand aanrijdt maar weg kunt komen zonder dat het problemen voor jezelf oplevert is dat de enige juiste optie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
EN HIJ RIJDT GEWOON DOOR!!!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jammer dat je niet dood bent want je mag niet fietsen op een zebrapad. Heaumeau.
Hoewel natuurlijk wettelijk jij compleet mis zit, je mag immers niet over een zebra fietsen en je hebt daar al helemaal geen voorrang, heb je toch geen schuld in dit geval en moet die automobilist gewoon dokken voor je wiel. Hopen dat je een nummerbord hebt. Kijken of je het onderling kan schikken voor een leuk prijsje.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |