En waar is hier...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef PlainOwnage het volgende:
Albert Heijn XL hier heeft ze gewoon. Maar da's dan ook een XL.
Ja doeii, zo graag wil ik ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:40 schreef Biancavia het volgende:
Ja, Fluff. Echt te goor.
Hier kun je het bestellen: http://www.marshmallowfluff.com/pages/order1.shtml
Ik weet niet of ze naar The Netherlands Shippen.
De Plusmarkt die hebben we niet in Leidenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Staat bij de Plusmarkt bij de Surinaamse produkten vlgns mij
Macropas, die heb ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef Weird- het volgende:
Als je een makro pas hebt, de Makro in A'dam verkoopt het iig
we hebben wél een america todayquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef Bron het volgende:
[..]
De Plusmarkt die hebben we niet in Leiden![]()
Ben ik net geweest, hadden ze het niet. Evenals de Albert Heijn, de Jamin, de Digros, en de C1000.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
we hebben wél een america today
Ahh wat liefquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
het ziet er ook vies uit..
ik kom van het weekend in een grote vomar, zal voor je kijken of ze het hebben, neem ik wel een potje voor je mee
Het is blauw!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:53 schreef Bron het volgende:
[..]
Ben ik net geweest, hadden ze het niet. Evenals de Albert Heijn, de Jamin, de Digros, en de C1000.
![]()
Ik open nog eens een topic.
Heb nu maar griezelpasta van C1000 genomen
[afbeelding]
Niet te vreten.
Idd maar het lijkt mij een ramp voor je tandenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:28 schreef Muck het volgende:
Bij de Jumbo verkopen ze het ook
Ooookay. W T F is dit en waar smaakt het naar?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:53 schreef Bron het volgende:
[..]
Ben ik net geweest, hadden ze het niet. Evenals de Albert Heijn, de Jamin, de Digros, en de C1000.
![]()
Ik open nog eens een topic.
Heb nu maar griezelpasta van C1000 genomen
[afbeelding]
Niet te vreten.
In leidschendam, leidschenhage zit er eentje.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:33 schreef Bron het volgende:
Helaas hebben we in Leiden geen Jumbo.
nou, ik heb er 1 voor je hoorquote:
Volgens mij blijf je met de fluff zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb nog steeds een pot fluff over
daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij blijf je met de fluff zitten![]()
nee?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je die ronde rode schijfjes gewikkeld in papier van de toko ook nog?![]()
hoezo niet lekker??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:18 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die pot uiteindelijk maar weggeflikkerd
Is 't niet goedkoper om dat gewoon bij de supermarkt te kopen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef casper019 het volgende:
ik heb net marshmallow fluff besteld via internet !ben zo benieuwd hoe het smaakt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |