Mannen moeten ook hoor..quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ken het!
Voor mij morgen ook weer deze dolle pret!
Waarom moeten wij vrouwen altijd..................
oké dan, jij bent ook zielig!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mannen moeten ook hoor..![]()
Gelukkig ben ik een 1persoons huishouden, dat scheelt weer..
hoho, dat doe ik er ook nog bij hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:17 schreef L3IPO het volgende:
Luie zeikwijven...even 2 uurtjes schoonmaken en dan nog durven klagen...ga maar eens een tijdje 40 uur per week werken, dan piep je wel anders!
Of een AMA uit Ghanaquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
neem 'n schoonmaakpool
Hoho, mijn vrouw en moi doen het huishouden samenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ken het!
Nou ik kan heel veel andere leukere dingen verzinnen hoor....quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Klonk het volgende:
Het huishouden doen is leuk, lekker muziekje aan en gaan met die dweil
Omdat het hoort. Wij brengen geld binnen en als dank daarvoor mogen wij elke avond neuken en staat er 's avonds een lekkere maaltijd klaar. maar nee hoor, ondankbare hoerenquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:02 schreef -moppie- het volgende:
Oh, ik ken het!
ik ook, maar als je van het huishouden een probleem maakt gaat het alleen maar meer tegenzitten, dus gewoon verstand op nul en blik op oneindigquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ik kan heel veel andere leukere dingen verzinnen hoor....
Maar wel lekker zijn geld uitgeven hequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef quirina het volgende:
Zucht de boel is afgestoft, de plee is schoon en de vloer is gezuigd.
Nou de rest nog..
Kwam net tot de ontdekking dat vriendlief zijn vuile was onder het bed geschopt heeft. Vanavond scheld ik hem uit en sla ik hem inelkaar en douw ze harses in de wasmand zodat hij weet waar hij zijn vuile goed moet laten.. DAMN!!!!
tuurlijk doe je datquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef quirina het volgende:
Zucht de boel is afgestoft, de plee is schoon en de vloer is gezuigd.
Nou de rest nog..
Kwam net tot de ontdekking dat vriendlief zijn vuile was onder het bed geschopt heeft. Vanavond scheld ik hem uit en sla ik hem inelkaar en douw ze harses in de wasmand zodat hij weet waar hij zijn vuile goed moet laten.. DAMN!!!!
Je bent een vrouw, jullie horen dat gewoon altijd te doen. Leer er maar mee leven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:51 schreef quirina het volgende:
Bweeegh ik moet stoffen stofzuigen dweilen de vaatwasser leegruimen,wasjes draaien bed verschonen,plee schoonmaken,keuken en badkamer soppen en ik heb geeeeeen zin!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas moet het toch gebeuren
Wat een marteling.. alleen het denken eraan ontneemt me al de lust![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |