"kansloze rukker"quote:
Wat lievig!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef enter het volgende:
Mijn mama heet ook Yvonne en door mijn drukke leventje denk ik niet zo heul vaak aan haar, door de Yvonne topics juist weer wel, dus ga zo door!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef enter het volgende:
Mijn mama heet ook Yvonne en door mijn drukke leventje denk ik niet zo heul vaak aan haar, door de Yvonne topics juist weer wel, dus ga zo door!!!!!!!!!!![]()
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Technisch gezien is dit toch ook een Yvonne topic dan of zie ik dat verkeerd?
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.
Nee, ergerquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.
Moet hij toch is wat aan gaan doen misschien.
Zo erg ben je toch niet?
Soms moet je een opoffering maken om een hoger doel te bereiken. Bedankjes komen na afloop.quote:
ja hahaha net ge update!quote:
Gaat niet om Yvonne als user/persoon, maar aan de overload aan Yvonne-topics.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.
Moet hij toch is wat aan gaan doen misschien.
Zo erg ben je toch niet?
Om een of andere reden betwijfel ik sterk dat je dat doel gaat bereiken...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Soms moet je een opoffering maken om een hoger doel te bereiken. Bedankjes komen na afloop.
Die zijn te ontwijken door er niet op te klikken geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gaat niet om Yvonne als user/persoon, maar aan de overload aan Yvonne-topics.![]()
Dan is QB toch beter, vind ik. Die haradinges is stom.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
Zie ik daar Queen Bee posten?
Ik begon al te wennen aan Harajuku
roep ik al maanden maar die doos is eigenwijs...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan is QB toch beter, vind ik. Die haradinges is stom.
Olle bok!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.
GILF-hunter alertquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Pegasus_rules het volgende:
iK RUK me ook kansloos af op Yvonne
[wannabe mod modus]quote:
was jij die dude van die fotoquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef Pegasus_rules het volgende:
iK RUK me ook kansloos af op Yvonne
huh? ik ben de TSquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:53 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Meneer PENUS, kunt u zich verwijderen uit dit topic.
Ga maar naar je vriendinnetjes toe
Dus als je het niet bevalt, krijg dan maar jeuk met korte armen en verwijder jezelf uit MIJN topicquote:
Welnee,quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
[wannabe mod modus]
Jij vraagt om een ban![]()
[/wannabe mod modus]
Ok, Meneer Penus, ik vind u lief !quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee,
maken jullie, tewijl ik boodschappen ga doen, er wel een leuk topic van?
Heb ik wat na te lezen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:19 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Ok, Meneer Penus, ik vind u lief !
Ik zal verdwijnen uit UW topic.
Doei doei
Over deze post is over na gedacht.. ik moet hem dan ook beantwoorden met een gelijke post.. kom tie dan he:quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het enige waar over te klagen valt, is dat iemand wat te klagen heeft over een Yvonne topic. Die topics zijn als konijntjes, ze vermenigvuldigen zich, zijn vaak knuffelbaar, kunnen bijten als je ze te hard knijpt, maar tenzij je toevallig een worteltje of slablaadje bent, volkomen onschadelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |