"kansloze rukker"quote:
Wat lievig!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef enter het volgende:
Mijn mama heet ook Yvonne en door mijn drukke leventje denk ik niet zo heul vaak aan haar, door de Yvonne topics juist weer wel, dus ga zo door!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef enter het volgende:
Mijn mama heet ook Yvonne en door mijn drukke leventje denk ik niet zo heul vaak aan haar, door de Yvonne topics juist weer wel, dus ga zo door!!!!!!!!!!![]()
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:50 schreef BossFight het volgende:
Technisch gezien is dit toch ook een Yvonne topic dan of zie ik dat verkeerd?
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.
Nee, ergerquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.
Moet hij toch is wat aan gaan doen misschien.
Zo erg ben je toch niet?
Soms moet je een opoffering maken om een hoger doel te bereiken. Bedankjes komen na afloop.quote:
ja hahaha net ge update!quote:
Gaat niet om Yvonne als user/persoon, maar aan de overload aan Yvonne-topics.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:53 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar bedankt voor de informatie.
Moet hij toch is wat aan gaan doen misschien.
Zo erg ben je toch niet?
Om een of andere reden betwijfel ik sterk dat je dat doel gaat bereiken...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Soms moet je een opoffering maken om een hoger doel te bereiken. Bedankjes komen na afloop.
Die zijn te ontwijken door er niet op te klikken geloof ik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gaat niet om Yvonne als user/persoon, maar aan de overload aan Yvonne-topics.![]()
Dan is QB toch beter, vind ik. Die haradinges is stom.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
Zie ik daar Queen Bee posten?
Ik begon al te wennen aan Harajuku
roep ik al maanden maar die doos is eigenwijs...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan is QB toch beter, vind ik. Die haradinges is stom.
Olle bok!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
LENUS is een kansloze rukker, vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |