jah echt geniaal, als je dan niets wil doen, ook goed maar laat de tapes dan liggen en berg ze niet op alsof t werk gedaan isquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:14 schreef buzzer het volgende:
Altijd fijn als je van collega's op aan kunt
wist ik niet, maar omdat ze t laatst over kermis had dahct ikquote:Es woont overigens in het palingdorp
Ach, je kan ergere virussen hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef buzzer het volgende:
[..]het virus heeft me te pakken
en tnx
Lekker slapen zo dan? Rust is goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef Ynske het volgende:
heey marc
heb mijn dag niet geloof ik, alles zit vast
ben maar met een warme kruik in bed gekropen
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je kan ergere virussen hebben
idd, ga ik ook maar doen jahquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker slapen zo dan? Rust is goed
Trustequote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, ga ik ook maar doen jah
hoop dat t morgen minder word
heb zelfs last van de spieren in mijn vingers
trusten
Schiet je in raw of jpg?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef buzzer het volgende:
nog ff snel een van vandaag (moet no gecropt worden)
[afbeelding]
ik ga van het weekend eens aan de knutsel hoe ik dat instel in de menu'squote:Op zaterdag 8 september 2007 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan beide tegelijk schieten. Dus kan mijn jpg laten zien en de raw later bewerken, misschien wel handig
Frezerquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:19 schreef Frezer het volgende:
Mogge Sjow!
Huuuu, ik hier, zo vroeg in het weekend? * Schopt zichzelf achter de computer vandaan.
Nee joh, ik woon in Palingstein, Noord-Hollandquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef Ynske het volgende:
Hey Es...
is dit bij jou in de buurt?
07-09
23:18
Beek en donk
Piet van thielplein
Ongeval met beknelling 870 846 ll3/mmt
23:21 - assistentie van OvD Laarbeek
23:27 - waarschijnlijk kermis ongeval
23:33 - kermis attractie ''de octopus'' zijn 2 karretjes losgevlogen
Sluiten
| Forum Opties | |