abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203074
Ik zit net even bij Big Brother te lezen en daar kwam ik iets heel interessants tegen:

Bart en Sabine overwegen vroegtijdig vertrek
© Big Brother 18/10/1999 21:05

Sabine en Bart vertellen elkaar dat zij er over denken om het huis uit te gaan. Beide bewoners hebben het de hele dag al moeilijk. Vooral Sabine kan haar nominatie niet verkroppen: “Ik ben er echt over na aan het denken om er niet mee verder te gaan.

Het idee alleen al dat iedereen tegen mij is. Het is geen ideale situatie om hier tussen te zitten. Als bijna niemand je meer wil, dan zoeken ze het ook maar lekker uit met zijn allen.”
Ook Bart denkt er zo over: “Als ik niet hoef te vertrekken vraag ik een gesprek met de psycholoog aan. Als hij mij geen bevredigend antwoord kan geven, ben ik weg.”

Sabine: “Ik zat op de bank en dan ontdek ik bij mezelf dat de gesprekken me a la minute niets meer interesseren. Ik heb geen zin meer om moeite te doen om op te letten waar ze het over hebben.”

Bart: “Op dit moment gaat het er alleen maar om dat we door bijna het hele huis zijn genomineerd.”

Nou ja geef ze eens ongelijk. Ik kan het me wel voorstellen. Bijna iedereen heeft op hen gestemd behalve Mona. Lijkt me ook niet leuk als je in een huis zit met 8 personen en iedereen wil je eigenlijk toch wel weghebben. Het zou mij ook niet verbazen dat ze binnenkort allebei buiten de deur staan..

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:49:00 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_203075
Hmmm, interessant. Krijgen we dan weer een 2e Mona als vervanging? Zo blijven we bezig natuurlijk...
pi_203076
Deze hele flauwekulhype wordt pas echt interessant als deze hele flauwekul is afgelopen, en sabine herpes blijkt te hebben !
pi_203077
Interessant Vicky, als dat inderdaad gaat gebeuren zal dat VOO een hoop geld gaan kosten. VOO zal daarom alles in het werk stellen om dit niet te laten gebeuren. Ik kan me zelfs voorstellen dat e.e.a. contractueel is verboden. Je hoeft er toch niet voor gestudeerd te hebben om je voor te kunnen stellen, dat wanneer er twee genomineerd zijn er een mogelijk eieren voor zijn/haar geld kiest. Dit zou ook ten koste gaan van de toch al zo 'vreselijk interessante' donderdagavond uitzending.

En als Bart EN Sabine vertrekken, komt er 'gewoon' weer iemand anders. Kunnen we weer een hoop lol hebben met het 'analyseren' van de nieuwe bewoner/ster.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_203078
Als VOO wil voorkomen dat Bart en Sabine er tussen uit knijpen lijkt het mij verstandig dat ze Bart confronteren met de uitspraken die Sabine heeft gedaan over onze Bart.

Bart zal dan snel genezen zijn en zich volledig bij de groep aansluiten. Ome Ruud zal hem met open armen ontvangen en nog effe bevestigen dat die Sabine, weet je, gewoon een lekker ding is, en ehh, potverdikkie alle mannen wel eens een keer met haar willuh klusse. Ja Bart, weet je, in de dierentuin, potterverdikkie, heb je ook van die Sabine types.......

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_203079
Leuk gesprek moet dat gaan worden als Bart weer door Willen en Ruud in de groep toegelaten wil worden.

Ruud : "Bart, maatje, je moet wel de vrouwtjes met rust laten"
Bart : "Hoezo dan Ruud"
Ruud : "Ze vinden je toch een broekie en wij mannen onder elkaar kunnen best wel maatjes worden denk ik of niet dan ?"
Bart : "Als je maar niet denkt dat ik in mijn blote tokus ga lopen zoals jij"
Willem : "Wat is daar dan op tegen Bart, wij mannen moeten een front vormen tegen de dames"
Bart : "Hoezo dan ?"
Willem : "Wij mannen blijven als laatste over en dan pakken we met zijn drieen een biertje, je bent toch wel 16 hé ?"

Beauty lies in the eye of the beholder.
  maandag 18 oktober 1999 @ 23:23:00 #7
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_203080
Hmm, ALS Bart gekozen wordt dan zal Sabine inderdaad wel opstappen...

Maareh; hoe is die regel dan bij BB? Tot welke datum worden er vervangers bij gezet net als Mona?

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

maandag 18 oktober 1999 @ 23:53:00 #8
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_203081
Ik denk juist dat Sabine hoopt dat wanneer zij wordt gekozen, Bart met haar meegaat! Dan hoeft ze niet alleen weg. Of ze het andersom ook zou doen?????
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:07:00 #9
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_203082
quote:
op 10-18-1999 om 11:10 PM schreef Malony het volgende:

Ome Ruud zal hem met open armen ontvangen en nog effe bevestigen dat die Sabine, weet je, gewoon een lekker ding is, en ehh, potverdikkie alle mannen wel eens een keer met haar willuh klusse.

En hij zal ook wel zeggen, dat je tijdens het rukken niet naar haar gehijg hoeft te luisteren en dergelijke.

pi_203083
Ik denk niet dat Sabine en Bart werkelijk solidair zijn met elkaar. De manier waarop ze erover praten kan twee redenen hebben:
1. ze zadelen de rest (wij en zij) met een schuldgevoel op.
2. ze hopen op deze manier voor elkaar het vege lijf te redden. Ik denk dat Sabine wel hoopt dat Bart dat voor haar zal doen. Maar bart doet het niet! Voor Sabien ligt het volgens mij veel ingewikkelder om te blijven als Bart moet vertrekken. Er gaat weer van alles schuiven. Ik denk niet dat Mona haar nog veel zal steunen als ze weet hoe de stemming is in de groep.

Voor mij staat vast dat Sabien er uit gaat.

Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_203084
Van de BB-site:

Sabine: “De boosheid komt nu naar boven. We voelen ons verraden door een groot deel van het huis.”
Mona: het is een kliek. Ze willen jullie niet weg hebben om persoonlijke redenen, maar jullie horen niet bij hun kliekje.”
Sabine heeft er een andere reden voor: “Willem ziet concurrentie. Klaar. Daar ben ik nu wel achter.”

How wrong can you be??

Stel (ik zeg stel!) dat Sabine niet wordt weggestemd, dan is er nog soapvoer over voor de komende weken. (Als ze tenminste "het kaartje" van Tara niet begrijpt: "Je lost problemen op, door er geen probleem van te maken".)

pi_203085
Daar kan ik erg in meegaan, Lilith.
In de karakters en uitingen van beiden heb ik nog niet veel incasserings-vermogen gezien, en misschien lokt het 'vrijwillig vertrek' als een ontduiken van publiekelijke 'schandpaal-vertoning': want die dreiging voelen ze nu nog allebei, zolang nederland nog niet heeft "gekozen" (tussen "" dan!)
Bart was al geschokt toen hij bij de eerste ronde genomineerd bleek, en had daar een hele dagboek-kamersessie bij nodig om zich uit te spreken. Hij haalde 'verraden' en 'verraden worden' daarbij zo door elkaar dat wel duidelijk was dat hij zich slachtoffer voelde, maar het niet durfde te bekennen uit stoerheid.
Ook Sabine is al uit haar evenwicht als het ski-vakantiegevoel-met-snoep&sex ff wegvalt, laat staan 'als iedereen haar niet blijkt te mogen': de paranoia van het verwende kind.
Het zou mij niet verbazen als Bart dit plannetje ook nog ziet als een laatste 'stoere daad van rebellie tegen BB', hoewel het natuurlijk wel 'de zure druiven' zijn dan....
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:32:00 #13
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_203086
quote:
op 10-19-1999 om 12:26 AM schreef Abrahummie het volgende:
Van de BB-site:
Sabine: “De boosheid komt nu naar boven. We voelen ons verraden door een groot deel van het huis.”
Mona: het is een kliek. Ze willen jullie niet weg hebben om persoonlijke redenen, maar jullie horen niet bij hun kliekje.”
Sabine heeft er een andere reden voor: “Willem ziet concurrentie. Klaar. Daar ben ik nu wel achter.”

Over ontkenning gesproken

Ik hoor van vooral Sabine de meest vreemde verklaringen en theorieen(voorkokerij door V., gemene acties van Karin, en nu Willem weer), maar ik heb haar nog geen 1 keer bij zichzelf naar binnen zien kijken.

Bart blinkt trouwens ook niet uit in zelfkritiek: "oh, we hadden ons dus wat vaker moeten vertonen".

dinsdag 19 oktober 1999 @ 07:12:00 #14
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_203087
quote:
op 10-18-1999 om 09:43 PM schreef Vicky het volgende:

Vooral Sabine ..........
"Het idee alleen al dat iedereen tegen mij is. Het is geen ideale situatie om hier tussen te zitten. Als bijna niemand je meer wil, dan zoeken ze het ook maar lekker uit met zijn allen.”

Deze weekopdracht mislukt door Sabine en de meeljankert Mona. Let maar op, en het is niet de eerste keer. Wel frappant dat bij de vorige opdracht Sabine haar touwje niet kon vinden en Karin terecht tegen de muur sprong. Dom van Sabine om toch door te pushen. En typisch ook dat Mona daarna te laat bij haar Hoelahoep kwam. Zou het familie zijn? Na het wittebrood incident denk je van wel......

pi_203088
wat geeft ze trouwens zo sterk de indruk dat het hele huis op ze gestemd heeft?? of heb ik iets gemist...die bart heeft trouwens op mona gestemd dat nu hun enigste vriendinnetje is.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 09:21:00 #16
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_203089
Gaby:

Ze hebben het elkaar gisteren verteld....
Dat was wel op de streams, nog niet op TV.

pi_203090
Even terughalen deze topic.

VOO heeft dus niets (!) van deze suggestie uitgezonden vanavond. Dat lijkt me het definitieve bewijs van het gemanipuleer van de Je Bent Jong En Je Wilt Wat Omroep .

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')