Ik heb hem in het zilver, erg grote kast maar wel mooiquote:Op maandag 10 september 2007 13:38 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is zooooo moooooi!
Ik wil deze ook nog aanschaffen.
als iemand weet waar k m in het echt kan bewonderen, PM box is geopend![]()
Heb je de Thermalright Ultra-120 Extreme al een geprobeerd? Die presteert nog wel ietsje beter dan de Scythe Mugen, waarom zou je daar trouwens 4 fans op zetten?quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:58 schreef Athmozz het volgende:
Kostprijs van een kast maakt mij ook niet uit hoor, als ze maar strak, praktisch & een goede airflow heeft.
dit is mijn 2de topic al over mijn systeemquote:Op donderdag 6 december 2007 02:16 schreef L.Denninger het volgende:
Oh cool, een wedstrijdje wie de grootste E-Piemel heeft !
Ik bedoelde jou niet eerlijk gezegd, ik dacht eerder aan Buschetta die zo graag wil dat iedereen 'm enorm l33t vindtquote:Op donderdag 6 december 2007 02:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
dit is mijn 2de topic al over mijn systeem
beschuow het maar als een dagboek, en als het je niet bevalt hoef je ook niet te posten natuurlijk
Haha ja inderdaad, ze gaan nu ook videokaarten maken!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef twi het volgende:
Nu nog hopen dat nVidia CPU's, keyboards, muizen en monitoren gaat maken
Ja dan zal ik het wel kopenquote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef twi het volgende:
Nu nog hopen dat nVidia CPU's, keyboards, muizen en monitoren gaat maken
Je bent een nerd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:21 schreef Elixabete het volgende:
En hier de SLI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nerds zijn contact gestoordequote:Op donderdag 6 december 2007 11:20 schreef Kreator het volgende:
Dat is hetzelfde, op het feit na dat een nerd ook grappig is.
Niet volgens wiki, maar goed. Details...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef Elixabete het volgende:
Geeks zijn mensen die nog contact hebben met de buitenwereld
Zonde dat CoolerMaster erop staat ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel jammer van die reclame op de kast.
Aluminium front lichtjes opschuren zodat het logo weg is. Daarna met de staalborstel het geborstelde effect herstellen. Leg het geheel een paar minuten in een bad met daarin opgelost natriumhydroxide (beter bekend als gootsteenontstopper om het laagje aluminiumoxide op het aluminium te verwijderen. Anodiseer vervolgens op het hele paneel met dylon de 'kleur' zwart. Vervolgens nog even in kokend water te leggen het verse laagje zwart te fixeren en om extra hardheid te creeren. En voila, je logo's zijn weg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef Elixabete het volgende:
Zonde dat CoolerMaster erop staat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |