abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:14:06 #101
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_54065752
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:49 schreef DR878 het volgende:
Dat is dus gewoon een lelijke zwarte doos.
Elixabete is geen negerin
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:16:32 #102
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_54065784
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 02:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Elixabete is geen negerin
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:55:11 #103
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54070036
Niet? Demn. Jammer.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  zondag 21 oktober 2007 @ 14:57:10 #104
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54070820
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:31 schreef dikkedorus het volgende:
Dat is sowieso geen casemod. Een casemod is een CASE MODification. Dat is gewoon een kist.

Wel tof hoor, daar niet van.
Het woord case mod zoals hij bedoelt is onder de tweakers is een casing met modified hardware.
Hier word er vanuit gegaan dat de case zelf wordt gebouwt om optimaal de harware te behuizen.

Dus een standaard case waar wat nieuwe hardware in word gepleurt is geen casemod

De mijne wel. Overgeklokt en optimaal ingebouwt in een casing.

Kijk voor de grap eens op casemodders fora. Daar worden alle standaard cases afgedaan als non-mod's
  zondag 21 oktober 2007 @ 15:06:03 #105
85129 dikkedorus
pi_54070960
Case mods zijn aanpassingen die je aan je casing aanbrengt. Zo simpel is het. Heeft niets met hardware te maken. De eerste casemods waren gewoon raampjes of lichtjes. Een eigen casing bouwen is dus geen Casemod.
quote:
Case modification (commonly referred to as Case modding) is the modification of a computer chassis (often just referred to as the case), or a video game console chassis. Modifying a computer case in any non-standard way is considered a case mod. Many people, particularly hardware enthusiasts, use case mods to illustrate a computer's power (by showing off the internal hardware), and also for aesthetic purposes.
Maar zoals ik al zei, een zelfgemaakte case is ook tof hoor. Oerlelijk, maar tof.
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:23:20 #106
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54079688
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 15:06 schreef dikkedorus het volgende:
Case mods zijn aanpassingen die je aan je casing aanbrengt. Zo simpel is het. Heeft niets met hardware te maken. De eerste casemods waren gewoon raampjes of lichtjes. Een eigen casing bouwen is dus geen Casemod.
[..]

Maar zoals ik al zei, een zelfgemaakte case is ook tof hoor. Oerlelijk, maar tof.
Jammer dat je je er niet in verdiept hebt en op die fora gekeken hebt. In plaats van zo'n wikipedia linkje te plaatsen.

Maar goed begrijp wel dat iemand die het wel begrijpt je hard uitlacht als je met zo'n gepimpte kast aan komt en het een casemod noemt
  maandag 22 oktober 2007 @ 00:01:25 #107
85129 dikkedorus
pi_54080573
Ik geef de enige juiste en originele definitie zoals hij was toen ik er in het begin bij was, toen de eerste casemod sites opdoken zoals [H]OCP, en toen er nog geen kant-en-klare pimpkasten bestonden.

Hoe ze dat tegenwoordig in verschillende fora noemen kan me redelijk gestolen worden. Consensus is nog steeds niet gelijk aan waarheid.
Maar als je wilt dat ik een Wooden Box een Casemod noem, best hoor.
pi_54127142
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Het woord case mod zoals hij bedoelt is onder de tweakers is een casing met modified hardware.
Hier word er vanuit gegaan dat de case zelf wordt gebouwt om optimaal de harware te behuizen.

Dus een standaard case waar wat nieuwe hardware in word gepleurt is geen casemod

Kijk voor de grap eens op casemodders fora. Daar worden alle standaard cases afgedaan als non-mod's
Tyf toch op met je lamlulredenering, ten eerste gaat het nauwelijks om de hardware maar om de looks. Casemodding is namelijk gewoon het aanpassen van je behuizing, heeft weinig met hardware te maken in je PC te maken. Dat op T.net zo nu en dan extreme casemods voorbij komen zoals die van Snake wil niet zeggen dat dit geen casemod is, wat deze griet heeft gedaan is en blijft een aanpassing van het uiterlijk van de computer dus valt het onder casemodden. Zelf ik heb m'n case aangepast door slecht fscking thumbnails te plaatsen wat al onder casemodding valt omdat het modification van de behuizing is, althans het uiterlijk.

En wat heb jij gedaan met je optimale hardware inbouw?
pi_54132146
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 04:30 schreef teh_m0nkey het volgende:

[..]

Tyf toch op met je lamlulredenering, ten eerste gaat het nauwelijks om de hardware maar om de looks. Casemodding is namelijk gewoon het aanpassen van je behuizing, heeft weinig met hardware te maken in je PC te maken. Dat op T.net zo nu en dan extreme casemods voorbij komen zoals die van Snake wil niet zeggen dat dit geen casemod is, wat deze griet heeft gedaan is en blijft een aanpassing van het uiterlijk van de computer dus valt het onder casemodden. Zelf ik heb m'n case aangepast door slecht fscking thumbnails te plaatsen wat al onder casemodding valt omdat het modification van de behuizing is, althans het uiterlijk.

En wat heb jij gedaan met je optimale hardware inbouw?
Sommige mensen komen klaar op hun peecee
pi_54141405
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef Buschetta het volgende:

Dat is verre van casemodding hoor. De mijne is ook overklokt (zelfs redelijk extreem volgens velen) en "optimaal" ingebouwd in een casing, maar dat is gewoon de goede casing kiezen en klaar, dat is niet een kwestie van kennis maar gewoon van hoever je je portefueille wil opentrekken. Zoek namelijk maar een BTX case met appart compartiment voor de harde schijven voor minder dan 100¤, dat lukt je niet.

Casemodding is gewoon een standaard case nemen (of die nu premodded is of niet) en daar zelf dingen aan aanpassen. Zo kan je gerust een super casemod neerzetten terwijl er maar een 486 in zit, het gaat hem om de vaardigheid & het resultaat dat je kan neerzetten).

Dit is wegens de aanpassingen naar mijn oordeel wel een casemod, anders kan ik hier mijn standaard case ook neerplempen als zijnde casemod omdat die optimaler is ingebouwd dan zowat 99.5% van de andere cases. Optimale hardwareinbouw kan je maar gaan tot waar je case (en ook héél vaak je portefueille) toelaten
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54324562
ff vraagje tussendoor, wat is dat voor een cpu koeler op de foto in de OP?
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54324685
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ff vraagje tussendoor, wat is dat voor een cpu koeler op de foto in de OP?
Scythe Mugen SCINF-1000
pi_54324707
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Scythe Mugen SCINF-1000
Grazie Mille
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54324767
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Scythe Mugen SCINF-1000
Vond dat een kut koeler. Gelijk weggedaan. Nu een zalman
pi_54325043
Die scythe is toch echt beter dan welke Zalman dan ook. En je kan er uber-nerd-verantwoord 4 fans opzetten.
pi_54325148
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:46 schreef Patjakker het volgende:
Die scythe is toch echt beter dan welke Zalman dan ook. En je kan er uber-nerd-verantwoord 4 fans opzetten.
Zlaman is niks vergeleken de Scythe
pi_54325635
Beetje overkill aan lichtjes niet?
Wel leuke bak, maar mij zal het geen reet uitmaken of ik een kast van 700¤ of 50¤ heb, als ie maar prestaties levert.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_54328063
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef Rechterbal het volgende:
Beetje overkill aan lichtjes niet?
Wel leuke bak, maar mij zal het geen reet uitmaken of ik een kast van 700¤ of 50¤ heb, als ie maar prestaties levert.
ach ja.
Mijn bak maakt ook goede prestaties hoor
pi_54332155
Dat is toch uiteindelijk waar het om draait ^^
Ik zei niet dat ie lelijk was ofzo, alleen teveel pimpy gehalte.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_54333679
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:34 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Vond dat een kut koeler. Gelijk weggedaan. Nu een zalman
ik heb 2 zalman's gehad, en vond het kutkoelers, ik heb nu een Scythe infinity erop zitten (zelfde dus) en die doet het werk perfect. Met 4 fan's erop krijg ik mijn CPU op 1.8v (standaard 1.35v) nog steeds aan 45° stressed.
Als hij gewoon staat (dus 1.35) dan mogen de fan's zelfs gewoon uit als hij op vollast draait zonder dat de boel te warm loopt, iets wat mijn Zalman's niet konden (en zalman's op volle snelheid maken vreselijk veel lawaai, je moet ze al op 5v zetten voor ze stil zijn)

Kostprijs van een kast maakt mij ook niet uit hoor, als ze maar strak, praktisch & een goede airflow heeft.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:40:18 #121
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54333860
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:38 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Die is zooooo moooooi! Ik wil deze ook nog aanschaffen.
als iemand weet waar k m in het echt kan bewonderen, PM box is geopend
Ik heb hem in het zilver, erg grote kast maar wel mooi
http://img.clubic.com/photo/00132409.jpg
pi_55070549
Volgende week krijg ik mijn nieuwe systeemkast binnen.
Een Cooler Master Stacker 832 NVIDIA Edition

Linkje naar de kast.
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TQXM75

Wanneer ik hem heb met 9 fannetjes erin zal ik fotos maken en posten

donderdag 6 december 2007 @ 02:16:56 #123
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_55071077
Oh cool, een wedstrijdje wie de grootste E-Piemel heeft !
zzz
pi_55071086
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 08:58 schreef Athmozz het volgende:
Kostprijs van een kast maakt mij ook niet uit hoor, als ze maar strak, praktisch & een goede airflow heeft.
Heb je de Thermalright Ultra-120 Extreme al een geprobeerd? Die presteert nog wel ietsje beter dan de Scythe Mugen, waarom zou je daar trouwens 4 fans op zetten?
pi_55071097
quote:
Op donderdag 6 december 2007 02:16 schreef L.Denninger het volgende:
Oh cool, een wedstrijdje wie de grootste E-Piemel heeft !
dit is mijn 2de topic al over mijn systeem
beschuow het maar als een dagboek, en als het je niet bevalt hoef je ook niet te posten natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')