Omg Ingetjequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Was er nou iemand die zich vrijwillig had aangemeld voor Gelderland/Limburg/Brabant?
Ligt me iets van bij...of heb ik dat gedroomd?
* Ingetje79 heeft vannacht dus echt over de actie gedroomd...raak ik overspannen?![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys kent de Edit-knop nog niet![]()
Is FurryRed niet gewoon ff lekker paar daagjes weg?
Klopt. En dat is haalbaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Heb het meteen aangepast in het lijstje!Ook dinsdag toch? Dinsdag wordt er al heul wat geregeld zie ik
(Mijn haal-date met Spliffy is ook dinsdag, en met Anubis in Vianen waarschijnlijk ook a.s. dinsdag!)
Jill had volgens mij ook gezegd dat ze zichzelf in Eindhoven kon uitnodigen en dan daar met een flinke omweg heen wilde. Maar hoe haalbaar dat is moet ze even eerlijk zelf aangeven! Het moet niet teveel worden voor haar natuurlijk dan... Want ook Fe203 wilde met Purple met zijn auto toch spullen gaan halen?
Je bent een schatje hoor, maar eh...moet je dan niet achterlijk vroeg weg?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Klopt. En dat is haalbaarHeb het naar Oslo ook in 1 dag gered met het Peugeotje dus dan is dit een klein stukje
Dat was dan ff uit mn hoofd Veghel, Pannerden en Panningen en dan eventueel Nijmegen, maar ik dacht dat nijmegen al gecovered was? Of nie? Kom er dan toch langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |