Vanmorgen overgemaakt, vanaf de postbank en onder naam van de ratjes!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:25 schreef Greys het volgende:
Gekkehoedenmaker, vanmorgen nog niet, maar ik zal nu nog even kijken!
Wanneer had je het ook alweer overgemaakt? En was het vanaf Postbank of vanaf andere bank?
En had je je nickname er bij gezet? [einde kruisverhoor![]()
]
Heb jij ook een filmcamera Purple? Dan kan ik die van mij thuislaten namelijk. Laat maar ff weten of ik hem moet meenemen! En leuk zeg, de eendjes!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:29 schreef purplerose het volgende:
Spliffy, we maken er een hele reportage vanFoto's en film gok ik zo
*Nog ff de fotos verkleinen enzo en dan zet ik ze hier*
Jahoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij ook een filmcamera Purple? Dan kan ik die van mij thuislaten namelijk. Laat maar ff weten of ik hem moet meenemen! En leuk zeg, de eendjes!
Gekkehoedenmaker, bedankt voor je gulle gift!!!Het is binnen!
Bedanktquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Ik weet dat het naar een goed doel gaat!
Ik heb geen specifieke videocamera alleen me fototoestel met film mogelijkheden dus meneer Greys moet maar vast zn skills gaan oefenen op de Binkmasterquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Dat van die telefoons is zo, maar een wat langere film is misschien beter om het met een gewone videocamera te doen, ook voor het geluid enzo... toch? (Ik ben niet zo'n digibeet). Heb jij een videocamera (want dat begreep ik nog steeds niet uit je post, sorry![]()
) of zal ik Meneer Greys meenemen met camera? Niet handig als we daar straks met drie van die dingen lopen, wij hebben wel betere dingen te doen daar!
Ik vind de eendjes echt erg leuk! Zal een vrolijke boel worden daar!
Danke schnabbelkequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Als ik nou niet al iets eerder al mn overbodige kattespullen had weg gegeven aan een zelfde goed doel......
Om centen zit ik zelf te verlegen, maar als ik de volgende keer bij mn DA ben geweest, over een week of 2, zal ik zoveel mogelijk gratis proefzakjes voer meenenem en die jullie doen toekomen. Kan ik iig nog een bescheiden bijdrage leveren aan jullie actie.
En succes met deze goede zaak!!!!![]()
Och arme Bink!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef purplerose het volgende:
meneer Greys moet maar vast zn skills gaan oefenen op de Binkmaster
Ik ga gruwelijk veel met ze kroelen en knuffen na het uitladen van alle stuffquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
wij hebben wel betere dingen te doen daar!
Ik vind de eendjes echt erg leuk! Zal een vrolijke boel worden daar!
Graag gedaan, nog te doen hoorquote:
Post van jou is altijd fijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Graag gedaan, nog te doen hoor![]()
Dus je kan dan weer eens post van me verwachten. Zal wat voor poezen en honden doen!
Kan ik me voorstellen joh! Maar om het leed een klein beetje te verzachten zullen we veel foto's en een filmpje makenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wou dat ik er ook bij kon zijn bij de 'onthulling'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |