Inderdaad, hij leek er bijna lol in te hebben dat Yuri thuis blijftquote:
Ik zou zowel V Gelder, als Wammes en Zonderland mijn bed niet uitschoppen hoorquote:Op zondag 9 september 2007 22:09 schreef SCH het volgende:
Yuri zou toch maar falen bij de OS, kleine cockringdwerg.
Epke
De Hollandse lobbyist deed vandaag voorkomen alsof de kans één op drie is dat Van Gelder een wilde kaart krijgt. De kansen zijn dus vrijwel nihil.quote:Op zondag 9 september 2007 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, hij leek er bijna lol in te hebben dat Yuri thuis blijft
Hoezo? Er zijn er 3 vergeven aan B-landen, maar de 4e wordt normaal aan het gastland gegeven, maar dat is bij China niet echt van toepassing lijkt me.quote:Op maandag 10 september 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
De Hollandse lobbyist deed vandaag voorkomen alsof de kans één op drie is dat Van Gelder een wilde kaart krijgt. De kansen zijn dus vrijwel nihil.
Wellicht wordt het gewoon een verhaal van wie de meeste knaken op tafel legt.quote:Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
Die Sloveen is tweede geworden. Is al 16 jaar een wereldtopper. Ben bang dat die de voorkeur krijgt.
Er is er één voor Oceanie en één voor Afrika, die hebben geen ticket verdiend in Stuttgart. Word je niet rijk van.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht wordt het gewoon een verhaal van wie de meeste knaken op tafel legt.
quote:Topsportmanager Henk Kort van de Nederlandse Gymnastiek Unie KNGU: "Het is belachelijk dat Yuri moet thuisblijven en dat een Algerijn, die met moeite drie keer tot handstand kan komen, wel naar de Spelen mag."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |