Er is nog hoopquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:17 schreef du_ke het volgende:
Misschien een kansje voor van Gelder.
[..]
Precies, zelfs met een d hoort ie er thuisquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
Face it, Yuri hoord gewoon thuis op de spelen.![]()
Ik hoop het van harte inderdaad. Maar vrees het ergstequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Er is nog hoop![]()
Toch...![]()
Face it, Yuri hoord gewoon thuis op de spelen.![]()
is ie dan sergeant der eerste klasse?quote:Op zondag 9 september 2007 01:04 schreef okee6 het volgende:
Ik vind niet dat ie er thuis hoort, bij defensie telt tweede worden ook niet.
Soldaten mogen hun ringen niet dragenquote:Op zondag 9 september 2007 01:04 schreef okee6 het volgende:
Ah, dus op de OS hoort eigenlijk maar 1 iemand thuis? De wereldkampioen? Zal een leuke wedstrijd worden!quote:Op zondag 9 september 2007 01:04 schreef okee6 het volgende:
Tsja, als je belachelijke regels opstelt dan valt dat te verwachten natuurlijk, ligt denk ik niet zozeer aan de tweede plaats.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef wimderon het volgende:
Voorspelbaar dat er nu gezeik komt, terwijl de regels duidelijk bekend waren.
Klopt, dat zeg ik in dezelfde post ook. Maar waarom dan pas achteraf en niet vooraf. Intern zal het trouwens vast gebeurd zijn, maar goed, wordt Van Gelder hier eerste dan praat niemand er hier over, terwijl zoals gezegd op het paard hetzelfde is gebeurd met de Hongaar die 2e werd. Maar ik begrijp de kritiek en ik ben het er volkomen mee eens.quote:Op zondag 9 september 2007 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsja, als je belachelijke regels opstelt dan valt dat te verwachten natuurlijk, ligt denk ik niet zozeer aan de tweede plaats.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 september 2007 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind Hans van Zetten zo goed dat het alleen daarom al leuk is naar de wedstrijden te kijken. Hij geeft op een erg aangename manier commentaar voor een toch vrij onbekende sport in Nederland, ik word er altijd enthousiast door als hij aankondigd welke toppers er nu weer door de lucht gaan zwieren.
Nope.quote:Op zondag 9 september 2007 16:33 schreef MissX het volgende:
Dat gaat het dus ook niet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |