Ik ben meer onder de indruk van de mannen met hun spieren als kabels.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
Kijk jij ook altijd naar de strakke broekjes van de dames, tong?
Zijn dat dan niet de regels van de turnbond of het IOC?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef Mr_Memory het volgende:
Tja voor minder doet Nederland het niet hé, voor hem tien anderen...![]()
![]()
Ik vind het ook vaag. Zonderland zit bij de beste zoveel op de meerkamp en haalt een toestelfinale en is geplaatst, maar een absolute medaillekandidaat als Van Gelder niet. Niets ten nadele van Zonderland, maar die heeft toch minder kans op een medaille dan Van Gelder. Het zal vast volgens de regels zijn, maar degene die die regels bedacht heeft lijkt me toch niet de snuggerste.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat de Duitsers brons wonnen tussen het Aziatisch geweld. Ik heb genoten vanmiddag.
Zaterdag Yuri helaas als derde al. Moet goud winnen om aan de spelen mee te kunnen doen.
Wordt ie tweede aan de ringen en haalt dus zilver mag ie niet aan de spelen meedoen. Vraag me niet wie die regels heeft verzonnen.
Bwoah, China is niet altijd oppermachtig geweest in het heren turnen.quote:
Het is toch anders een van de top 5 sporten op de olympische spelen, ook qua kijkcijfers als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Precies maar even terug te komen op de topic tekst. Turnen is op die incidentele prestaties na nou niet echt een sport waar de massa voor warmloopt dus is het niet zo gek dat er geen topic voor is. Tenzij je natuurlijk van die fappers hebben die op jonge meisjes geilen in veel te strakke pakjes.![]()
Je spreekt voor jezelf neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef ihugster het volgende:
Precies maar even terug te komen op de topic tekst. Turnen is op die incidentele prestaties na nou niet echt een sport waar de massa voor warmloopt dus is het niet zo gek dat er geen topic voor is. Tenzij je natuurlijk van die fappers hebben die op jonge meisjes geilen in veel te strakke pakjes.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alround sporters. Uniek om te zien. Souplesse kracht en intelligentie. Alles in één.
Andreea Raducan, op de olympische spelen in Sydney.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:21 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat een ongelofelijke spierbundels zijn het toch, en ook nog eens heel lenig.
Heel mooi om tezien en te volgen.![]()
(Is er wel eens een dopingrel in het turnen geweest?)
Thanksquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Andreea Raducan, op de olympische spelen in Sydney.
Ze moest haar gouden plak van de meerkamp inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |