abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52990814

Ik kan verdomme nooit eens op mijn salaris rekenen. De ene keer krijg ik het de 2e van de maand, en de andere keer de 13e. Ik heb ook mn vaste lasten die ik moet betalen .... maar daar houden ze kennelijk geen rekening mee. Ik heb al tig keer gevraagd waarom dit is, maar ze geven de reden dat ik part-time ben en daarom nooit het zelfde salaris krijg. Dus wordt dit maar op bepaalde dagen overgemaakt .

Klacht; geld lenen van je ouders, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig hoort te zijn .
Werkgever wat laks omgaat met personeel
op je geld letten
Telefoon abbonementen van 2 jaar
pi_52990888
Ja da's kut. In mijn contract staat dat ik het salaris de 23e kan verwachten, vorige maand stond het al de 16e erop
Overigens is het bullshit dat je parttimer bent en daarom op andere dagen uitbetaald krijgt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 6 september 2007 @ 21:34:10 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_52990910
Dat van je tel is je eigen schuld...

Dat je je salaris onregelmatig krijgt is ronduit idioot.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_52990912
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ja da's kut. In mijn contract staat dat ik het salaris de 23e kan verwachten, vorige maand stond het al de 16e erop
Overigens is het bullshit dat je parttimer bent en daarom op andere dagen uitbetaald krijgt
Die afspraak moet ik ook eens maken. Degene die de salarissen overmaakt is er maar 2 dagen in de week, misschien dat dat 't euvel is?

Maar ik vind dit wel heel irritant,
pi_52990931
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
Dat van je tel is je eigen schuld...
gelukkig loopt het in januari af
pi_52991155
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Die afspraak moet ik ook eens maken. Degene die de salarissen overmaakt is er maar 2 dagen in de week, misschien dat dat 't euvel is?

Maar ik vind dit wel heel irritant,
ja dat weet ik wel zeker, lekker geregeld daar dan
pi_52991325
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

ja dat weet ik wel zeker, lekker geregeld daar dan
Zou ik dat kunnen eisen ofzo ? Dat ik op een precieze datum mijn salaris krijg? Fulltimers krijgen dit wel overigens
pi_52991377
je vergat een

Talpa
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52991699
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Zou ik dat kunnen eisen ofzo ? Dat ik op een precieze datum mijn salaris krijg? Fulltimers krijgen dit wel overigens
Hmmm.. geen idee eigenlijk, bij ons word het in het contract vastgelegd (altijd de 23e dus), en het word ook op die datum (of eerder) overgemaakt. Maar zoals ik zei, het is onzin dat ze zeggen dat het elke maand een ander bedrag is en daarom niet op tijd overgemaakt word dus ik zou er zeker nog eens wat van zeggen. Jij hebt net zo veel recht op je geld als een fulltimer.
pi_52991783
Ik zou eens gaan praten op je werk. Zonder opgaaf van reden een gat van 10 dagen is belachelijk.
Eisen dat het op een vaste dag overgemaakt wordt, en anders een andere baan zoeken.

Wel eerst nieuwe schoenen hebben voor je de oude weggooit he!
pi_52991912
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zou eens gaan praten op je werk. Zonder opgaaf van reden een gat van 10 dagen is belachelijk.
Eisen dat het op een vaste dag overgemaakt wordt, en anders een andere baan zoeken.

Wel eerst nieuwe schoenen hebben voor je de oude weggooit he!
Morgen even langs gaan, zo snel zal ik niet switchen van werk. Maar om te dreigen (lees zelf in bescherming nemen) kan het geen kwaad dat je dan naar wat anders zoekt.
pi_52992189
Zo dan.. dan zou ik gelijk weg gaan daar. Ze vragen of je op tijd komt, dan wel op tijd het geld. Geen gefuck met mijn geld!
pi_52993106
Heb ik ook. Soms is het er de 3e, soms 10de maarja, ik heb gelukkig geen vaste lasten dus zoveel boeit het me eigenlijk niet.
  Spellchecker vrijdag 7 september 2007 @ 00:51:10 #14
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_52996004
Je kunt toch altijd een buffer opbouwen zodat je die vaste lasten ook zo nu en dan kunt betalen voordat je loon van betreffende maand binnen is?

Moet niet al te moeilijk zijn gok ik en als je het een beetje creatief oplost met je spaarrekening (er vanuitgaande dat je die hebt) brengt het je nog rente op ook
Tevens -purist.
pi_52996025
oorring indoen
haiwai shirtje aan en neptattoos opdoen, gouden blings om de strot hangen en een mercedes lenen en even die pui in puin rijden!
Klaar!
heel simpel!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52996029
ts is een slappe zak!
gvd zeg dat pik je toch niet????????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52999849
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef Apfel. het volgende:

Wellicht is juist gebruik van betrekkelijke voornaamwoorden een vereiste voor een vast salaris?
pi_52999953
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:36:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:39:19 #19
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_53000118
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef Apfel. het volgende:

Ik kan verdomme nooit eens op mijn salaris rekenen. De ene keer krijg ik het de 2e van de maand, en de andere keer de 13e. Ik heb ook mn vaste lasten die ik moet betalen .... maar daar houden ze kennelijk geen rekening mee. Ik heb al tig keer gevraagd waarom dit is, maar ze geven de reden dat ik part-time ben en daarom nooit het zelfde salaris krijg. Dus wordt dit maar op bepaalde dagen overgemaakt .

Klacht; geld lenen van je ouders, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig hoort te zijn .
op je geld letten
Telefoon abbonementen van 2 jaar
Zorg maar dat je wat geld overhoudt elke keer..
Dan kun je die tegenslagen een beetje opvangen.
------------------
pi_53000525
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Zorg maar dat je wat geld overhoudt elke keer..
Dan kun je die tegenslagen een beetje opvangen.
Ik neem aan dat er echt wel iets bestaat waarin staat dat er maximaal x aantal dagen tussen je salaris periodes mag zitten? Anders kunnen ze t net zo goed de ene keer de 1e overmaken en de andere keer de 20e. Dus wat jij zegt slaat nergens op.
pi_53000661
Juridisch doen ze niets verkeerd, handig is het niet.
pi_53000717
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef koudhier het volgende:
Juridisch doen ze niets verkeerd, handig is het niet.
nee, maar juridisch denken gaat een beetje ver? 't gaat erom dat ze veel van mij vragen (lees, werken op mijn roostervrije schooldagen e.d.) Maar als ik iets van hen vraag is dat blijkelijk teveel gevraagd. Morgen maar eens praten, vandaag was mn bedreifsleider erniet
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:19:38 #23
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_53001009
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:59 schreef Apfel. het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er echt wel iets bestaat waarin staat dat er maximaal x aantal dagen tussen je salaris periodes mag zitten? Anders kunnen ze t net zo goed de ene keer de 1e overmaken en de andere keer de 20e. Dus wat jij zegt slaat nergens op.
Ik weet niet of er een wet bestaat.. Maar dan is het alsnog een goed idee om wat geld op te sparen om dit tussentijds op te vangen. Hoef je in ieder geval niet meer te lenen.
------------------
pi_53001108
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Ik weet niet of er een wet bestaat.. Maar dan is het alsnog een goed idee om wat geld op te sparen om dit tussentijds op te vangen. Hoef je in ieder geval niet meer te lenen.
ooh kwa sparen zit het goed hoor , maar ja vakantie periode achter de rug he...
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:30:05 #25
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_53001310
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk, maar het is wel gewoon hartstikke klote als je het de ene keer in het begin van de maand krijgt, en de volgende keer op het eind, dan lijkt het net of je 2 maanden geen salaris krijgt.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')