Die afspraak moet ik ook eens maken. Degene die de salarissen overmaakt is er maar 2 dagen in de week, misschien dat dat 't euvel is?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ja da's kut. In mijn contract staat dat ik het salaris de 23e kan verwachten, vorige maand stond het al de 16e erop
Overigens is het bullshit dat je parttimer bent en daarom op andere dagen uitbetaald krijgt![]()
gelukkig loopt het in januari afquote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
Dat van je tel is je eigen schuld...
ja dat weet ik wel zeker, lekker geregeld daar danquote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Die afspraak moet ik ook eens maken. Degene die de salarissen overmaakt is er maar 2 dagen in de week, misschien dat dat 't euvel is?![]()
Maar ik vind dit wel heel irritant,
Zou ik dat kunnen eisen ofzo ? Dat ik op een precieze datum mijn salaris krijg? Fulltimers krijgen dit wel overigensquote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zeker, lekker geregeld daar dan![]()
Hmmm.. geen idee eigenlijk, bij ons word het in het contract vastgelegd (altijd de 23e dus), en het word ook op die datum (of eerder) overgemaakt. Maar zoals ik zei, het is onzin dat ze zeggen dat het elke maand een ander bedrag is en daarom niet op tijd overgemaakt word dus ik zou er zeker nog eens wat van zeggen. Jij hebt net zo veel recht op je geld als een fulltimer.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:48 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zou ik dat kunnen eisen ofzo ? Dat ik op een precieze datum mijn salaris krijg? Fulltimers krijgen dit wel overigens
Morgen even langs gaan, zo snel zal ik niet switchen van werk. Maar om te dreigen (lees zelf in bescherming nemen) kan het geen kwaad dat je dan naar wat anders zoekt.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:04 schreef Roellio het volgende:
Ik zou eens gaan praten op je werk. Zonder opgaaf van reden een gat van 10 dagen is belachelijk.
Eisen dat het op een vaste dag overgemaakt wordt, en anders een andere baan zoeken.
Wel eerst nieuwe schoenen hebben voor je de oude weggooit he!
Wellicht is juist gebruik van betrekkelijke voornaamwoorden een vereiste voor een vast salaris?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef Apfel. het volgende:
Werkgever wat laks omgaat met personeel
Zorg maar dat je wat geld overhoudt elke keer..quote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef Apfel. het volgende:
Ik kan verdomme nooit eens op mijn salaris rekenen. De ene keer krijg ik het de 2e van de maand, en de andere keer de 13e. Ik heb ook mn vaste lasten die ik moet betalen .... maar daar houden ze kennelijk geen rekening mee. Ik heb al tig keer gevraagd waarom dit is, maar ze geven de reden dat ik part-time ben en daarom nooit het zelfde salaris krijg. Dus wordt dit maar op bepaalde dagen overgemaakt.
Klacht; geld lenen van je ouders, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig hoort te zijn.
Werkgever wat laks omgaat met personeel
op je geld letten
Telefoon abbonementen van 2 jaar
Ik neem aan dat er echt wel iets bestaat waarin staat dat er maximaal x aantal dagen tussen je salaris periodes mag zitten? Anders kunnen ze t net zo goed de ene keer de 1e overmaken en de andere keer de 20e. Dus wat jij zegt slaat nergens op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zorg maar dat je wat geld overhoudt elke keer..
Dan kun je die tegenslagen een beetje opvangen.
nee, maar juridisch denken gaat een beetje ver? 't gaat erom dat ze veel van mij vragen (lees, werken op mijn roostervrije schooldagen e.d.) Maar als ik iets van hen vraag is dat blijkelijk teveel gevraagd. Morgen maar eens praten, vandaag was mn bedreifsleider ernietquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef koudhier het volgende:
Juridisch doen ze niets verkeerd, handig is het niet.
Ik weet niet of er een wet bestaat.. Maar dan is het alsnog een goed idee om wat geld op te sparen om dit tussentijds op te vangen. Hoef je in ieder geval niet meer te lenen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:59 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er echt wel iets bestaat waarin staat dat er maximaal x aantal dagen tussen je salaris periodes mag zitten? Anders kunnen ze t net zo goed de ene keer de 1e overmaken en de andere keer de 20e. Dus wat jij zegt slaat nergens op.
ooh kwa sparen zit het goed hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een wet bestaat.. Maar dan is het alsnog een goed idee om wat geld op te sparen om dit tussentijds op te vangen. Hoef je in ieder geval niet meer te lenen.
Dat wel natuurlijk, maar het is wel gewoon hartstikke klote als je het de ene keer in het begin van de maand krijgt, en de volgende keer op het eind, dan lijkt het net of je 2 maanden geen salaris krijgt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een wet bestaat.. Maar dan is het alsnog een goed idee om wat geld op te sparen om dit tussentijds op te vangen. Hoef je in ieder geval niet meer te lenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |