Dat schrikt wel af.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:49 schreef Sjibble het volgende:
ze heeft zo'n grote smoel dat lijken wel "tweebeeke"!! b0h
RTL4 ma brotha from anotha motha... tune in now.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef MrManiak het volgende:
Terechte kick
Ziet er aardig uit, het kakkerige nog even beluisteren, is me nog niet opgevallen...
Mua, het is niet echt kakkerig, ze articuleert gewoon zeer strakquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
RTL4 ma brotha from anotha motha... tune in now.
Ik zal haar eens iets te articuleren geven... !quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mua, het is niet echt kakkerig, ze articuleert gewoon zeer strak
Ik verwachte inderdaad een opmerking in deze geest, ik zat eerder te denken aan 'iets anders dan woorden in de mond leggen' ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zal haar eens iets te articuleren geven... !
Ik bedoelde ook iets in de richting van 'hottentottensoldatententententoonstellingenredactiepersoneelsuitjesplannerverkoopstersloonstrookje'... ik weet niet wat jou bezielt deze avond... jij PERV!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik verwachte inderdaad een opmerking in deze geest, ik zat eerder te denken aan 'iets anders dan woorden in de mond leggen' ofzo
Eva Jinekquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:48 schreef Bonzoo het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer van de NOS met de boobies?
Ik snap niet dat iedereen op die Eva geilt, ik vind dat ze de uitstraling van een dom blondje heeft. Doe mij Mariëlle maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |