Nu ga ik comics lezen. (Bianca zou zeggen: een vlucht uit de werkelijkheid, naar de masculiene wereld van de superheld" waarop ik weer zou zeggen "Jij vochtig Stokbrood Der Lage Landen met je Rik de Kikkerhoofd, ga jij eens wat grenzen van de tuin verkennen")
Nico
P.S. Danny Kan je Newbie niet ff weghalen en deze woordkunstenaar een ERENAAM geven!!!
Ontzettend treffend weer!!!!!! LOL
Is dat begrepen Danny? !
Jij spreekt wat mijn ingewanden denken.
Houd vol tot 't bitterzoete eind
Als iemand dat tegen je zegt, dan kan die gelijk 112 bellen.
Klasse Nico
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 PM schreef doordevil het volgende:Nu ga ik comics lezen. (Bianca zou zeggen: een vlucht uit de werkelijkheid, naar de masculiene wereld van de superheld" waarop ik weer zou zeggen "Jij vochtig Stokbrood Der Lage Landen met je Rik de Kikkerhoofd, ga jij eens wat grenzen van de tuin verkennen")
Nico
Wederom IJZERSTERK
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 PM schreef doordevil het volgende:
Niets meer menselijks had het stuk gemuteerde boomschors met alpinopet, waar Bianca zich vanavond voor uitgaf. Zat een beetje Frans Existentialistische Film Met Veel Dialoog te wezen in de tuin, met juist weer een exponent van de betere slapstick naast zich, Ruud. Dominee of veldwachter in film van Louis de Funes.Nico
Ik dacht eerlijk gezegd dat het een film van Woody Allen was, waarin iedereen eerst met zijn privépsychiater moet overleggen alvorens ook maar één stap te kunnen verzetten. Of was het Hanny and her sisters?
Anyway, ik kan niet wachten op je volgende sappige commentaar!
quote:
op 10-19-1999 om 07:23 AM schreef misterDre het volgende:
Omdat er zoveel topics aangemaakt worden ben je hier zo pleite en dat zou zonde zijn!
Nog ff een keer naar boven!!!!!!
toppie Nico !!!
------------------
It never hurts to help
[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 19 Oktober 1999).]
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 PM schreef doordevil het volgende:
...Overigens denk ik dat Sabine en Bart solidair zullen zijn. Die gaan met zijn tweeën donderdag het huis uit en worden daarna met de familie geconfronteerd die hen enkele dagen daarvoor nog in de Blauwe Hangende Lotus houding hebben zien vruchten. Lijkt me een leermoment, om je dochter vanuit vogelperspectief, met wat pindaatjes binnen handbereik, wreed onteerd te zien worden voor 1 miljoen kijkers...
ROFL
Echt meesterlijk!!! (He's a goddamn shakespeare!) en verder kan ik niet wachten tot Donderdag!
[Dit bericht is gewijzigd door P-Syko (Datum 19 Oktober 1999).]
Nico
quote]op 10-19-1999 om 12:22 PM schreef saku het volgende:
Wordt het misschien niet eens tijd om het NRC in te lichten over deze man? Youp van 't Hek is er nix bij.[/quote]
Dit zijn nu topics wat bovenaan horen te staan.
Maar, ik zeg maar zo,
Nico
quote:
op 10-19-1999 om 01:28 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Dank, dank, dank, Doordevil, jij maakt mijn donkere werkloze(n)bestaan weer een beetje lichter!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |