abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:40:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_203042
Nog even over die Baltsende Kraanvogel Hippie-dans van Ruud en Bianca gisteren. Daar heb ik ontzettend van genoten, opeens zo'n artefact uit de vroege jaren 60 midden in dat huis. Op verjaardagen en vooral bruiloften zie je het nog wel eens, een fossiel uit de aangetrouwde familie die op Get Ready van Rare Earth een woeste slangendans doet. Het is heel eenvoudig, als je de beelden van Bianca bestudeert. Je moet met je blote voeten over een denkbeeldige vloer vol gloeiende peukjes lopen en semi-mysterieus wat met je armen een soort golfbeweging maken. Handen achter in het haar en dit gekweld kijkend weer in de nek laten vallen mag ook. Ruud vond ik meer een late leerling van de charmantste hazenlip van Nederland, mime-koning Rob van Reijn. Personen die met een helm op en een veeg verf op het gelaat bewegingloos op pleinen een standbeeld staan te imiteren die wens ik al dood, maar nog erger is de Mime-speler Op Straat Die Doet Alsof Hij In Glazen Kooi Zit Mogen van mij allemaal kaal naar Siberië om daar een jaartje of wat Snijdende Kou Zonder Warme jas te oefenen. Ruud zette, waarschijnlijk zonder het te weten, wel heel overtuigend een vruchtbaarheidsdans neer van de Nutteloze Boktor neer, een klein diertje uit Midden-Swahili, dat weer in perfecte symbiose leeft met de Zachte Kutspreeuw.
Over Zachte Kutspreeuwen gesproken, het begrip vrije liefde uit de jaren '60 werd zo te zien ook flink gepraktiseerd door Bart en Sabine. Terwijl op de achtergrond de klanken van een happening klonken werd daar terdege de Liefde In Amazone-zit bedreven. Verder niets op aan te merken, maar ik verbaas me vooral over het feit dat je sowieso kan copuleren met 6 vreemden om je heen. Ikzelf heb al moeite met het ontlasten in vreemde huizen, dat je met zo'n vrolijke boluslucht achter je aan weer de kamer van bijv. je collega betreedt, maar dit gaat nog veel verder. Ruud die had ik nog wel even binnen willen zien komen, die had graag met zijn armen om de bult in de deken heen nog wat mee willen deinen op dit levende waterbed.
Ik verwacht de komende dagen een volkomen herontdekking van de jaren 60. Veel vrije liefde, door honger in elkaars armen gedreven. Ruud gaat opeens zijn gitaar als een sitar stemmen en speelt, volkomen in trance al de George Harrison stukken die wij op platen van de Beatles snel skippen, lotusgezeten in een hoekje van de kamer. Jammer dat Martin er uit is want die had van wat oude closetrolletjes wel een Didgeredoo gefabriekt om Ruud op authentiek Australische te begeleiden. Verder fijn dat hij weg is. Maar goed, dat soort taferelen. Donderdagochtend wordt Donovan over de schutting heen gekieperd en de weekopdracht is een 14 tal immense door Big Brother geleverde keien precies zo opstapelen als in Stonehenge. Men rookt eendrachtig fijngemalen kippenstront.
Was het even voor nu.
Inmiddels 20.30: De koelere wat een televisie. Zat tot aan mijn nek in de spanning. Ik ga ook helemaal op in de opwinding over het nomineren. Weet ook niet goed wat ik er van moet vinden. Sabine wordt volgens mij afgerekend op wat snauwtjes hier en daar, maar ik vind dat eerlijk gezegd een verademing in die Temple Of Love. In de tram krijg ik al regelmatig de aanvechting om de op orkaankracht met elkaar oudehoerende medemensen zo het perron op te donderen, dan vind ik dit niet meer dan menselijk. Zo'n Maurice, die zou je, als hij zijn gevoelige vroeprijpe jongen speelt toch zo met een schep achter zijn oor slaan.
Niets meer menselijks had het stuk gemuteerde boomschors met alpinopet, waar Bianca zich vanavond voor uitgaf. Zat een beetje Frans Existentialistische Film Met Veel Dialoog te wezen in de tuin, met juist weer een exponent van de betere slapstick naast zich, Ruud. Dominee of veldwachter in film van Louis de Funes.
Overigens denk ik dat Sabine en Bart solidair zullen zijn. Die gaan met zijn tweeën donderdag het huis uit en worden daarna met de familie geconfronteerd die hen enkele dagen daarvoor nog in de Blauwe Hangende Lotus houding hebben zien vruchten. Lijkt me een leermoment, om je dochter vanuit vogelperspectief, met wat pindaatjes binnen handbereik, wreed onteerd te zien worden voor 1 miljoen kijkers.

Nu ga ik comics lezen. (Bianca zou zeggen: een vlucht uit de werkelijkheid, naar de masculiene wereld van de superheld" waarop ik weer zou zeggen "Jij vochtig Stokbrood Der Lage Landen met je Rik de Kikkerhoofd, ga jij eens wat grenzen van de tuin verkennen")

Nico

maandag 18 oktober 1999 @ 22:18:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_203043
F*A*N*T*A*S*T*I*S*C*H*

P.S. Danny Kan je Newbie niet ff weghalen en deze woordkunstenaar een ERENAAM geven!!!

pi_203044
Nico,

BIS! BIS! BRAVOOOO! BIS!

pi_203045
Danny kan je aub de colums van deze man laten bundelen tot een boekje. Dit is werkelijk waanzinnig!!1
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_203046
"Nu ga ik comics lezen. (Bianca zou zeggen: een vlucht uit de werkelijkheid, naar de masculiene wereld van de superheld" waarop ik weer zou zeggen "Jij vochtig Stokbrood Der Lage Landen met je Rik de Kikkerhoofd, ga jij eens wat grenzen van de tuin verkennen")

Ontzettend treffend weer!!!!!! LOL

fake a dream
  maandag 18 oktober 1999 @ 22:22:00 #6
959 opa
De man met de witte shawl
pi_203047
Doordevil wordt dus vanaf nu ERE-FOK!-member.

Is dat begrepen Danny? !

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_203048
Helemaal top Doordevil. Ik werd al ongerust dat er niets van jouw hand zou verschijnen vanavond.
pi_203049
Kramp in de maag, Doordevil (van het lachen dan!)

Jij spreekt wat mijn ingewanden denken.

Houd vol tot 't bitterzoete eind

maandag 18 oktober 1999 @ 22:49:00 #9
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_203050
Waar zuig je de inspiratie vandaan ?
Attenooie dit kan niet waar zijn wat ik lees.

Als iemand dat tegen je zegt, dan kan die gelijk 112 bellen.

Klasse Nico

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_203051
Een groot woordenstroom...

Master!

She came, she saw, she read, she posted, she left

maandag 18 oktober 1999 @ 23:04:00 #11
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_203052
Ik probeer op een beroemde Nederlandse naam te komen die je voldoende eer aandoet. Het lukt niet.
Live young, die fast.
pi_203053
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 PM schreef doordevil het volgende:

Nu ga ik comics lezen. (Bianca zou zeggen: een vlucht uit de werkelijkheid, naar de masculiene wereld van de superheld" waarop ik weer zou zeggen "Jij vochtig Stokbrood Der Lage Landen met je Rik de Kikkerhoofd, ga jij eens wat grenzen van de tuin verkennen")

Nico

Wederom IJZERSTERK

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203054
quote:

Niets meer menselijks had het stuk gemuteerde boomschors met alpinopet, waar Bianca zich vanavond voor uitgaf. Zat een beetje Frans Existentialistische Film Met Veel Dialoog te wezen in de tuin, met juist weer een exponent van de betere slapstick naast zich, Ruud. Dominee of veldwachter in film van Louis de Funes.

Nico

Ik dacht eerlijk gezegd dat het een film van Woody Allen was, waarin iedereen eerst met zijn privépsychiater moet overleggen alvorens ook maar één stap te kunnen verzetten. Of was het Hanny and her sisters?

Anyway, ik kan niet wachten op je volgende sappige commentaar!

Niemand is perfect. Wees niemand!

maandag 18 oktober 1999 @ 23:49:00 #14
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_203055
Grandioos!!!!!!!
pi_203056
Op welke site worden deze geweldige columns ook alweer bewaard? Ik vind ze zo steengoed dat ik ze aan iedereen wil laten lezen!
pi_203057
Willem: 'Nou, Trut!'

dinsdag 19 oktober 1999 @ 07:23:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_203058
Omdat er zoveel topics aangemaakt worden ben je hier zo pleite en dat zou zonde zijn!
Nog ff een keer naar boven!!!!!!

pi_203059
quote:
op 10-19-1999 om 07:23 AM schreef misterDre het volgende:
Omdat er zoveel topics aangemaakt worden ben je hier zo pleite en dat zou zonde zijn!
Nog ff een keer naar boven!!!!!!

Inderdaad, ook nog ff naar boven voor de mensen die onder werktijd het nieuws hier checken!!!

toppie Nico !!!

------------------
It never hurts to help

[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 19 Oktober 1999).]

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_203060
Wordt het misschien niet eens tijd om het NRC in te lichten over deze man? Youp van 't Hek is er nix bij.
pi_203061
quote:
...Overigens denk ik dat Sabine en Bart solidair zullen zijn. Die gaan met zijn tweeën donderdag het huis uit en worden daarna met de familie geconfronteerd die hen enkele dagen daarvoor nog in de Blauwe Hangende Lotus houding hebben zien vruchten. Lijkt me een leermoment, om je dochter vanuit vogelperspectief, met wat pindaatjes binnen handbereik, wreed onteerd te zien worden voor 1 miljoen kijkers...

ROFL Echt meesterlijk!!! (He's a goddamn shakespeare!) en verder kan ik niet wachten tot Donderdag!

[Dit bericht is gewijzigd door P-Syko (Datum 19 Oktober 1999).]

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:26:00 #21
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_203062
Ik houd je niet tegen

Nico

quote]op 10-19-1999 om 12:22 PM schreef saku het volgende:
Wordt het misschien niet eens tijd om het NRC in te lichten over deze man? Youp van 't Hek is er nix bij.[/quote]

dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:28:00 #22
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_203063
Dank, dank, dank, Doordevil, jij maakt mijn donkere werkloze(n)bestaan weer een beetje lichter!!
pi_203064
Geweldig!!
B.R.A.V.O bravo bravo bravisimo.
K,W.A.L.I met een puntje T. met een eitje kwali, kwali, kwaliteitje.

Dit zijn nu topics wat bovenaan horen te staan.

Maar, ik zeg maar zo,

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_203065
toch weer even naar boven omdat ie zo goed is (ik lees 'm elke keer met plezier)
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 16:35:00 #25
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_203066
Ik leef voor anderen

Nico

quote:
op 10-19-1999 om 01:28 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Dank, dank, dank, Doordevil, jij maakt mijn donkere werkloze(n)bestaan weer een beetje lichter!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')