abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52988557
1. Voorstellingen van Herman Finkers die enkele uren nadat kaarten beschikbaar komen alweer uitverkocht zijn En net nu zondag hier in Groningen de kaartverkoop begint voor 2 voorstellingen, ben ik er niet. (Stiekem hoop ik dat Groningers echte Bert Visser fans zijn, zodat ik maandag nog kaarten kan krijgen )

2. Concerten van Interpol die ook al zo snel uitverkocht zijn. Het concert in Tilburg is al tijden uitverkocht, terwijl het concert in Brussel dat zelfs 3 dagen eerder plaatsvindt en al langer in de voorverkoop is, nog steeds niet uitverkocht is. Bericht aan Interpol: Die Belgen moeten jullie blijkbaar niet, zeg het concert daar maar af en geef er een extra in Nederland

Klacht: Te laat zijn voor kaarten
pi_52988659
Interpol, dat is toch zoeen soort geheime europese politie?
WAARMEE TREDEN DIE OP DAN@@@$!!!!!?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_52988681
je bent gewoon te oud om kaartjes te kopen. denk eens aan een gemotoriseerde rolstoel. hip onder de bejaarden
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_52988693
Het heeft anders toch wel een paar weken geduurd voor het concert van Interpol was uitverkocht hoor.
pi_52989530
Normaal is morgen in Enschede, zijn nog wel kaarten te krijgen. Is tenminste goeie muziek.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_52989767
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:49 schreef ruud.nl het volgende:
Het heeft anders toch wel een paar weken geduurd voor het concert van Interpol was uitverkocht hoor.
Klacht 2: Slechte informatievoorziening zodat ik niet wist dat er een concert van Interpol in Tilburg was
pi_52990165
ik ga in januari naar Bert Visser !!
Fingerspitzgefühl
pi_52990784
Ach de nieuwe nummers van interpol zijn toch ruk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 6 september 2007 @ 21:37:53 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52991013
Bert Visser
Herman Finkers

En al die andere boeren hoeren
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_52991382
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Juicyhil het volgende:
Bert Visser
Herman Finkers

En al die andere boeren hoeren
proberen een wii te winnen
pi_52991416
Ik heb in mei kaartje gekocht voor Najib Amhali voor volgend jaar Juni eerder waren ze er niet heb gebeld 1 dag na het begin van kaartverkoop
pi_52991585
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb in mei kaartje gekocht voor Najib Amhali voor volgend jaar Juni eerder waren ze er niet heb gebeld 1 dag na het begin van kaartverkoop
Ik was klaar voor de voorverkoop in Naaldwijk toen ik er s ochtends om 6.30 achter kwam dat de kaarten om middernacht in de verkoop waren gegaan (en na 25 minuten uitverkocht!)

Toen heb ik mezelf op de wachtlijst laten zetten, en ja hoor, ik had een kaartje! 2 Uur van te voren werd ik opgebeld, maar toen had ik al andere plannen waar ik met geen mogelijkheid onderuit kon

Nog eens een poging, voor Scheveningen.. ik kreeg bericht dat hij in de verkoop ging, maar toen bleek dat ik de verkeerde datum had doorgekregen en het was dus allang uitverkocht

Nee.. Najib en Miracle_Drug samen in 1 ruimte gaat niet lukken vrees ik
pi_52993321
Ik heb 2 kaarten voor Najib Amhali 13-2-2008 En die zijn NIET te koop
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')