In principe wel eigelijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Magereheinus het volgende:
Een marokaanse mongool, is dat niet dubbelop
Een trúi? Het is warm! Hoax!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef nietzman het volgende:
Een lelijke dikke dooie Joodse downsyndromert uit Marokko met internet in de bus en een trui aan. Toegegeven, dát verzin je niet!
Dan vraag ik me af hoe de vagina van je moeder uitziet en ruikt?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef Bas321 het volgende:
bla bla
Ook zat die grafjood met zijn trui voor z'n mond, omdat hij de lucht van "andere" mensen niet wilde inademen. (Heeft hij de lucht van de vaginale afscheiding van zijn moeder nooit geroken, met een kut dat op een mouw van een tovenaar lijkt.)
Klacht:![]()
![]()
Pleonasme.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:58 schreef Magereheinus het volgende:
Een marokaanse mongool, is dat niet dubbelop
Gelukkig weet jij het beter inderdaad..quote:Op donderdag 6 september 2007 19:15 schreef nightfall het volgende:
met een trui voor je smoel adem je net zo goed de lucht van een ander,. net zo slim als de chinezen en michael jackson, die denken als ze met een grofvuilkappie voor hun smoel gaan lopen dat ze dan de schadelijke stoffen uit de lucht filteren,. hoe kansloos
leer 'ns quotenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bas321 - woensdag 5 september 2007 @ 10:42
Het was takkedruk, geen enkele fatsenlijke zitplaats meer over, dus dan moet je maar op die klapstoeltjes in de tussenruimtes zitten.
Ik zat er alleen, relax, muziekje aan het luisteren. Komt er ineens een heel dik meisje aan wat naar zweet en rook stonk, blerg
En ze ging precies naast me zitten, terwijl aan de overkant ook nog 2 stoeltjes vrij waren. Ik ben maar opgestaan, weggelopen en ergens anders gaan zitten.
Klacht: Dikke meiden, hebben die echt niet door dat ze stinken, en waarom ga je dan pal naast een fris persoon zitten?
ZO JIJ MAAKT VEEL MEE IN DE BUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |