dude, bingoquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef LXIV het volgende:
Pas had ik een bingo waar de omroepster de 'r' niet kon laten rollen. (Randstad).
Dan hoor je het verschil ook niet meer tussen dwieendewtig en tweeentwintig.
Die mensen zeggen het bewust fout, ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
he, wat typisch:
de kritiek die je op anderen hebt blijk je zelf helemaal niet te kunnen verdragen?
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Ulreazj het volgende:
Niks mis met een beetje dialect.
en is dat voor, of nadat je hem oraal bevredigd hebt voor een hoger cijfer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:18 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
die van mij zegt lollie ipv penis
Randstadquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:01 schreef PitcheR het volgende:
Niet zo nuilen randstaddebiel zeuven is hetzelfde als z-e-v-e-n.
Het is nog steeds wel praktisch aan de telefoon of als je in grote groepen via een geluidsinstallatie moet spreken. Liever die ene puber die je een kutwijf vind omdat je zeuven zegt dat 30 pubers die je achteraf komen vragen waar dat nu precies stond omdat ze het niet konden verstaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
Zeuven, dat is nog uit de tijd dat je bij het bellen in een toeter moest roepen omdat anders het meisje van de doorschakeldienst je niet verstond.
Tuurlijk niet, alleen als het belangrijk is en het risico bestaat dat het niet goed verstaan wordt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:11 schreef katerwater het volgende:
Ik dacht dat iedereen zeuven zei in Nederland.
Gelukkig niet!
Je moet toch echt wel aan een gehoorapparaat als je het verschil niet hoort tussen zeven en negenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen als het belangrijk is en het risico bestaat dat het niet goed verstaan wordt.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 04:15 schreef W00fer het volgende:
Nog leuker:
Zeuvenezeuvetig.
Of duuzend
Sterf, hondenkop.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
of Uuro, terwijl het euro is
Post #3500
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Op de stripboekenmarkt in Groningen:
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |