ik moet naar het hbo ... en was te lui voor havo !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam naar een ROC?
90% kans dat je klas vol import zit.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Gezien de OP, hebben ze hier en daar wel een steekje laten vallen jaquote:Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
WAT een kutonderwijs zeg ...
Aan dat soort replies heb ik een broertje dood !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Gezien de OP, hebben ze hier en daar wel een steekje laten vallen ja![]()
Het is zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:45 schreef Biels het volgende:
[..].
.
. Wat ben jij een loser man, tering.
Dus je punt is dan dat? Je dan geen les meer kunt volgen ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, het is zo dat meer dan driekwart vanuit het azc komt.
Dat ook.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je punt is dan dat? Je dan geen les meer kunt volgen ofzo?
Is terug.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga maar wat haren op je zak groeien en kom dan maar weer terug![]()
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmakerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Uuuh wie is hier de praatjes maker ?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmaker![]()
kijk, de reactie hierboven is te vergelijken met het gemiddelde 'reactieniveau' van mensen op het ROCquote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmaker![]()
wedje?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Uuuh wie is hier de praatjes maker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |