ik moet naar het hbo ... en was te lui voor havo !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Waarom ga je in godsnaam naar een ROC?
90% kans dat je klas vol import zit.
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Gezien de OP, hebben ze hier en daar wel een steekje laten vallen jaquote:Op donderdag 6 september 2007 18:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
WAT een kutonderwijs zeg ...
Aan dat soort replies heb ik een broertje dood !quote:Op donderdag 6 september 2007 18:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Gezien de OP, hebben ze hier en daar wel een steekje laten vallen ja![]()
Het is zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:45 schreef Biels het volgende:
[..].
.
. Wat ben jij een loser man, tering.
Dus je punt is dan dat? Je dan geen les meer kunt volgen ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef Bas321 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, het is zo dat meer dan driekwart vanuit het azc komt.
Dat ook.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je punt is dan dat? Je dan geen les meer kunt volgen ofzo?
Is terug.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga maar wat haren op je zak groeien en kom dan maar weer terug![]()
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmakerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
Uuuh wie is hier de praatjes maker ?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmaker![]()
kijk, de reactie hierboven is te vergelijken met het gemiddelde 'reactieniveau' van mensen op het ROCquote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
haha mongool, vieze kankernerd.Als ik je in het echt tegen zou komen zou ik je kankerkop verbouwen sjappie. Praatjesmaker![]()
wedje?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Uuuh wie is hier de praatjes maker ?
0% 'import' in mijn klas, ook ROC.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:44 schreef Bas321 het volgende:
ansswa is ook van het rocquote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Een MBO'er die het naar z'n zin heeft? Wat moet er toch komen van deze wereld?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:30 schreef Sjibble het volgende:
hier is de ROC wel chill, alles goed geregeld, relaxte leraren, geen gezeik.. alles soepel
Zit in de ICT afdeling.. enige nadeel is dat we niet mogen gamen, maar dat snap ik wel omdat we constant bezig zijn(t is ook bedoeld als tussendoor als we moeten wachten ff een spelletje op IE
)
Alleen 1 leraar zuigt.. echt een krijtsnuiverouwe knar
Nou die mbo opleidingen stellen ook echt geen hol voor hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef Lamzak_ het volgende:
TS zorgt er voor dat alle MBO'ers voor dom worden aangezien
Bedankt,
Mooi voorbeeld dat ik dit dubbel doe ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |