van de meid wel, van het wassen niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij zou er niet koud of warm van worden als een mooie meid in een heel kort broekje en een strak topje (wel zonder piercings) een auto zou staan wassen?
Bel de politie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:48 schreef Dangel het volgende:er staat hier eenambulance, zou er wat aan de hand zijN!
![]()
![]()
![]()
en nu ook brandweer! En een HELEBOEL ambulances!quote:
wel gillend met je armen in de lucht he?quote:
Het is vast enorm druk op je werk?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef Dangel het volgende:
Nee, tuurlijk nietMaar ff de reacties afwachten.
Beetje baggeren mag toch he?
Neequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is vast enorm druk op je werk?
OF je bent ongesteld,OF je bent een vrouw.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel meen
en
en
en
, allemaal tegelijk. Best lastig.
Ik zag vorige week vrijdagmiddag nog wel 2 gele Mercedes sprinterbusjes op een trailer Leeuwarden binnenrijden. Was dat een zending voor jullie?quote:
Omdat ze Japans isquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom stoppent ze een kat in hun mond?.
Het eerste kan niet zonder het tweede schat. Maar ik heb gewoon een enorm enerverend leven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
OF je bent ongesteld,OF je bent een vrouw.
Daar mag ik niks over zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zag vorige week vrijdagmiddag nog wel 2 gele Mercedes sprinterbusjes op een trailer Leeuwarden binnenrijden. Was dat een zending voor jullie?
Ik vind vrouwen uit het oosten nu eenmaal mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen uit het oosten nu eenmaal mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |