Nee, gisteren viel wel mee dacht ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoiets was het gister toch ook al?
Naja, nu heb ik last van mijn rug, ik heb veel moeten werken, het was vrij druk, en ik ben nu dus afgepeigerd maar wel voldaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb ik je gister verkeerd begrepen.
Ja, Jawat ga ik wel ff chekken denk ikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:43 schreef Crack_david het volgende:
[..]
volbeat en peter pan speedrock in de vera
jawat! in de simplon
nieuw vuil simplon
een winst op fiorentina
en verder weet ik het niet
Helaasquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe treinstellen zijn met airco en die hebben geen ramen die open kunnen![]()
Oh hey!quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Zit ik vanmiddag rusitg in de trein even wat te lezen, kijk ik even naar buiten, omdat de trein bij een station gestopt is, zie ik DaD voorbijlopen![]()
Ik wist niet dat DaD in dezelfde trein als mij zat.
Had je anders geroepen? "Hey, Dad!"quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe treinstellen zijn met airco en die hebben geen ramen die open kunnen![]()
Misschien wel ja, als ik snel genoeg geweest was.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had je anders geroepen? "Hey, Dad!"
Bij mij staan er nu 43 opquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat helemaal schone bureaublad altijd zo fijn.. Ik heb er nu dan ook nog steeds niet meer dan 5 icoontjes op...
Ik heb een zwarte achtergrond... telt dat ook?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dat helemaal schone bureaublad altijd zo fijn.. Ik heb er nu dan ook nog steeds niet meer dan 5 icoontjes op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |