ja, dit kan 1 of 2 keer per jaar.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
bijv als k kopie van OV opstuur en de boete dan kwijtgescholden wordt?![]()
Je kan inderdaad een keer (per jaar?) een boete terugclaimen bij de IBG als je de kaart bent 'vergeten'. Maar of ze daar intrappen als je de kaart eigenlijk nog niet in bezit zou kunnen hebben is de vraag. Soms lukt het ook bij de NS zelf.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
Is hier geen oplossing voor? bijv als k kopie van OV opstuur en de boete dan kwijtgescholden wordt?![]()
Dhu, moet je wel aangifte van diefstal of verlies doen. Krijg je een dokument van je aangifte mee. Dan krijg je dus geen boetequote:Op donderdag 6 september 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg een bekeuring voor het niet kunnen tonen van m'n rijbewijs omdat deze gejat was.
Hup Holland hup!![]()
Als je aangifte gedaan hebt daarvan krijg je toch een "vervangend" document zodat je aan kunt tonen dat het gestolen/kwijt is?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg een bekeuring voor het niet kunnen tonen van m'n rijbewijs omdat deze gejat was.
Hup Holland hup!![]()
Een bewijs van aangifte. Maar het schijnt in de wet te staan dat een agent hier niet mee akkoord hoeft te gaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Als je aangifte gedaan hebt daarvan krijg je toch een "vervangend" document zodat je aan kunt tonen dat het gestolen/kwijt is?
Alsnog beroep aantekenen en je centen terughalen!!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een bewijs van aangifte. Maar het schijnt in de wet te staan dat een agent hier niet mee akkoord hoeft te gaan.
Hij kan immers niet afleiden of jij die persoon bent. Dat werd mij verteld. Ik ben gelollerpwnd voel ik![]()
Ik bedenk het ook niet![]()
Die kerel doet z'n werk, bokkenlul. Hoe moet hij nou weten of je een lulverhaal ophangt (wat je ook deed) of niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
Dus komt die vieze nazi aan,
Weten dat je gewoon fout zit, en dan nog klagen...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:maar ik heb geen zin elke x 4 euro neer te leggen.Dus komt die vieze nazi aan, ik doe alsof ik hem vergeten ben enso en zoek alles door maar tevergeefs :'(
pwnquote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een bewijs van aangifte. Maar het schijnt in de wet te staan dat een agent hier niet mee akkoord hoeft te gaan.
Hij kan immers niet afleiden of jij die persoon bent. Dat werd mij verteld. Ik ben gelollerpwnd voel ik![]()
Mag je je officieel niet mee legitimeren zeiden ze.
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
Dus komt die vieze nazi vakbekwame hardwerkende man, die bedrieglijke profiteurs van andermans centen zoals ik volkomen terecht dient te ontmaskeren aan, ik doe in al mijn schijnheiligheid alsof ik hem vergeten ben enso en zoek alles door maar tevergeefs, wat eigenlijk net goed is voor zo een oplichter als ik :'(
Die piggyhead rechtschapen burger die slechts zijn werk uitvoert geeft me 40 ballen boete hetgeen helemaal terecht is om parasieten als ik voortaan in het gareel te houden
Gewoon in beroep gaan -> overmachtquote:Op donderdag 6 september 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mag je je officieel niet mee legitimeren zeiden ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |