quote:
"Helaas" heb ik al een afspraak staan vanavondquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
klinkt het goed? Als je wil kun je mee-eten, m'n broer en zijn vriendin komen ook, en ik heb wel genoeg
![]()
'tuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Helaas" heb ik al een afspraak staan vanavond
Helaas staat natuurlijk tussen "" omdat dat ook leuk is
Is goed, afgesproken. Sowiezo was ik van plan een Fok!AKQ-SC meet te organiseren bij ons thuis / in Amsterdam, maar dan wel wanneer we terug zijn van vakantie.quote:
Moet je voor de gein eens proberen met kruimige aardappels en die gaarkoken. Dan een dagje laten staan en de volgende dag in de oven gooien met olijfolie en rozemarijn en knoflook(en peper/zout natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovengebakken aardappels. Erg lekker, niet overdreven veel werk... duurt alleen wel lang voor het klaar is en ik heb hier geen geschikte oven
Ik maak die dingen normaal door vastkokende aardappels met mooie schil te nemen, met schil en al schoonmaken, halveren, in een pan met olijfolie en andere smaakmakers, deksel er op, schudden, en op een ovenplaat met bakpapier leggen met de schil naar boven
Ik doe ook iets vergelijkbaars. Eerst de aardappels schillen, dan kort koken in een pan met water, daarna inwrijven met vers gemalen zeezout en wat kruiden, dan in de oven om te bakken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ovengebakken aardappels. Erg lekker, niet overdreven veel werk... duurt alleen wel lang voor het klaar is en ik heb hier geen geschikte oven
Ik maak die dingen normaal door vastkokende aardappels met mooie schil te nemen, met schil en al schoonmaken, halveren, in een pan met olijfolie en andere smaakmakers, deksel er op, schudden, en op een ovenplaat met bakpapier leggen met de schil naar boven
Ik heb me van de week een arm met spierpijn ge-Wii-edquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tweede Wiimote weer gevonden. Hij zat in de tas met de theezakjes
Schillen en koken doe ik niet, en in plaats van inwrijven schud ik de hele zooi. Ben nu wel benieuwd of daar ongeveer hetzelfde resultaat uit komt of iets totaal andersquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik doe ook iets vergelijkbaars. Eerst de aardappels schillen, dan kort koken in een pan met water, daarna inwrijven met vers gemalen zeezout en wat kruiden, dan in de oven om te bakken.
![]()
![]()
![]()
Welk spel? Ik vermoed Wii boxingquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb me van de week een arm met spierpijn ge-Wii-ed
Bowlen, Tennis en Honkbal.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welk spel? Ik vermoed Wii boxing
De eerste keer dat ik golfte was ik wat te fanatiek en kreeg ik last van m'n rug
quote:Hoi!
Ik ben even een beetje brutaal, door jullie deze
mail te sturen, maar wie weet maak ik hiermee
iemand blij en andersom!
Ik heb nog twee veldkaarten voor The Police over
voor 13 september 2007. Voor 75 euro per stuk
zijn ze voor u.
Stuur een e-mail naar thepolice@borgirc.net of
reply op deze e-mail als u geinteresseerd bent.
Maak eerst het geld over, daarna sturen we de tickets. Komt die mail uit Nigeria?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:32 schreef Etcetera het volgende:
overigens, wie wil er nog naar The Police? ik had een mailtje van iemand:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |