Omdat ze volkomen geautomatiseerd door hun instructies heengaan. Dom is het welquote:Op donderdag 6 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is leuk als je belt omdat je internet het niet meer doet en als ze dan zeggen dat je ff op hun site moet kijken. Waarom denken ze daar niet bij na
.
Ja idd het is het zelfde als:quote:Op donderdag 6 september 2007 15:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ze volkomen geautomatiseerd door hun instructies heengaan. Dom is het wel.
jaa idd, van die mensen van 16/17 die er weinig verstand van hebben, maarja die zijn goedkoop he... maar ooit denk ik komen ze er op terug..wat betreft die leeftijdgrens..quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar goed terechte klacht, helpdesks worden tegenwoordig eingelijk altijd door laag of ongeschoold personeel bemand om kosten te besparen.
ik heb voordat hij zijn hele boekje langsging duidelijk verteld dat het met een http request bijzonder traag ging en dat ik dit op meerdere pc's heb getest. niet alleen vroeg hij daarna alsnog of ik meerdere pc's heb getest en wat er traag gaat maar hij stelde zelfs een vraag dubbel.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:05 schreef Mythik het volgende:
Wat veel mensen vaak niet begrijpen voordat ze een helpdesk/callcenter bellen is dat de betreffende helpdesk medewerker niet weet hoeveel kennis de bellende gebruiker heeft.
Sommige gebruikers raken geirriteerd als je vragen steld zoals "zitten de kabels goed" e.d en komen met opmerkingen als "Ik ben toch niet achterlijk" bijvoorbeeld en als je bij een andere gebruiker weer wat diepere vragen gaat stellen krijg je de opmerking "Ja daar heb ik geen verstand van hoor".
Als helpdeskmedewerker ben je niet direct op de hoogte hoeveel kennis een gebruiker heeft veel mensen realiseren dit helaas niet oftewel het gebeurd erg vaak dat een helpdeskmedewerker afgerekend wordt op dit soort dingen en dan meteen als dom/achterlijk wordt gezien.
Af en toe een beetje jammer....
Nou, ik heb wel begrip dat sommigen net nieuw zijn, maar verbind me dan of door met een andere medewerker of ga eerst even in de leer op een gebied.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar was het z'n eerste dag, als ik dit zo lees:
[..]
Jammer dat je daar geen begrip voor hebt, ik neem aan dat jij toen je begon met een baantje ook nog niet gelijk alles wist.
Kneus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |