abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52983947
ff modempje 10 minuten van de stroom afhalen, of een harde reset geven ( zit vast wel ergens een knopje met reset, en doe eens, start -> uitvoeren -> cmd (enter ) -> netstat
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_52983949
en jullie moesten eens weten hoe vaak ik mensen boos had gemaakt met de vraag, zitten alle stekkers nog goed?


en dan kom je langs en (waasrchijnlijk door de schoonmakers oid) dan liggen de kabels eruit....
pi_52984107
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]



Het is leuk als je belt omdat je internet het niet meer doet en als ze dan zeggen dat je ff op hun site moet kijken . Waarom denken ze daar niet bij na .
Omdat ze volkomen geautomatiseerd door hun instructies heengaan. Dom is het wel .
  donderdag 6 september 2007 @ 16:07:34 #29
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52984250
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Omdat ze volkomen geautomatiseerd door hun instructies heengaan. Dom is het wel .
Ja idd het is het zelfde als:
  • Op een analoge TV laten zien wat het verschil in beeld tussen een analoge TV en een HD TV is
  • Keyboard error press F2 to continue
  • Klagen dat je telefoon het niet doet en te horen krijgen dat ze je terug bellen
    etc etc
  • phluphy for president!
    pi_52984549
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
    Maar goed terechte klacht, helpdesks worden tegenwoordig eingelijk altijd door laag of ongeschoold personeel bemand om kosten te besparen .
    jaa idd, van die mensen van 16/17 die er weinig verstand van hebben, maarja die zijn goedkoop he... maar ooit denk ik komen ze er op terug..wat betreft die leeftijdgrens..
    ***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
      donderdag 6 september 2007 @ 17:30:11 #31
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_52986047
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 15:05 schreef Mythik het volgende:
    Wat veel mensen vaak niet begrijpen voordat ze een helpdesk/callcenter bellen is dat de betreffende helpdesk medewerker niet weet hoeveel kennis de bellende gebruiker heeft.

    Sommige gebruikers raken geirriteerd als je vragen steld zoals "zitten de kabels goed" e.d en komen met opmerkingen als "Ik ben toch niet achterlijk" bijvoorbeeld en als je bij een andere gebruiker weer wat diepere vragen gaat stellen krijg je de opmerking "Ja daar heb ik geen verstand van hoor".

    Als helpdeskmedewerker ben je niet direct op de hoogte hoeveel kennis een gebruiker heeft veel mensen realiseren dit helaas niet oftewel het gebeurd erg vaak dat een helpdeskmedewerker afgerekend wordt op dit soort dingen en dan meteen als dom/achterlijk wordt gezien.

    Af en toe een beetje jammer....
    ik heb voordat hij zijn hele boekje langsging duidelijk verteld dat het met een http request bijzonder traag ging en dat ik dit op meerdere pc's heb getest. niet alleen vroeg hij daarna alsnog of ik meerdere pc's heb getest en wat er traag gaat maar hij stelde zelfs een vraag dubbel.
    Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
      donderdag 6 september 2007 @ 17:33:19 #32
    98700 cygnusx
    Manisch Positief
    pi_52986130
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef T3rr0r het volgende:

    [..]

    Blijkbaar was het z'n eerste dag, als ik dit zo lees:
    [..]

    Jammer dat je daar geen begrip voor hebt, ik neem aan dat jij toen je begon met een baantje ook nog niet gelijk alles wist.

    Kneus!
    Nou, ik heb wel begrip dat sommigen net nieuw zijn, maar verbind me dan of door met een andere medewerker of ga eerst even in de leer op een gebied.
    Bovendien is het nog steeds zo dat hij gewoon hardop de vragen voorleest.
    Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
    pi_52986253
    Ik heb ook een tijdje helpdesk werk gedaan voor planet internet/het net. Het was geen pretje.

    Het probleem met de callcenters is dat er nogal veel mensen werken die geen idee hebben waarmee ze precies aan het helpen zijn. Het personeel bestaat voornamelijk uit:
    Studenten, allochtonen, huisvrouwen en overige ongeschoolden. (meestal uitzendkrachten).

    maar goed... ondanks alles moet ik zeggen dat er best veel medewerkers zijn die met alle goede wil een klant proberen te helpen met de beperkte middelen op de 1ste lijn.
    En je moest eens weten wat voor volk er allemaal belt. Echt de grootste asociale idioten met computers bomvol spyware die hun providers overal de schuld van geeft enz...
    ٩๏̯͡๏)۶
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')