Dat is wel waarquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Een beetje keelpijn noem je toch geen keelontsteking? Kom op zeg.
Keelontsteking heb je in verschillende gradaties hoor, ik zeg toch ook niet dat ik lig te creperen van de pijn. Als je opgezette lymfklieren hebt betekent dat je een afweerreactie hebt, dat is hetzelfde als een ontsteking. Ontsteking is de plaatselijke afweerreactie van je lichaam op een schadelijke prikkel (micro-organisme) Look it upquote:Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Een beetje keelpijn noem je toch geen keelontsteking? Kom op zeg.
Komt dat gedoe met je keel niet gewoon van in een rokerige ruimte staan? Ikzelf heb het soms ook wel eens, of rook jij ook? Rook je meer dan anders in de kroeg/disco?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef radioanne het volgende:
[..]
Keelontsteking heb je in verschillende gradaties hoor, ik zeg toch ook niet dat ik lig te creperen van de pijn. Als je opgezette lymfklieren hebt betekent dat je een afweerreactie hebt, dat is hetzelfde als een ontsteking. Ontsteking is de plaatselijke afweerreactie van je lichaam op een schadelijke prikkel (micro-organisme) Look it up![]()
Maar inderdaad, ik denk dat ik meer vocht op zo n avond moet drinken, goede tip!
Ga je iedere keer naar dezelfde gelegenheid of is t overal t zelfde?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef radioanne het volgende:
Keelontsteking heb je in verschillende gradaties hoor, ik zeg toch ook niet dat ik lig te creperen van de pijn. Als je opgezette lymfklieren hebt betekent dat je een afweerreactie hebt, dat is hetzelfde als een ontsteking. Ontsteking is de plaatselijke afweerreactie van je lichaam op een schadelijke prikkel (micro-organisme) Look it up![]()
Maar inderdaad, ik denk dat ik meer vocht op zo n avond moet drinken, goede tip!
Nee, alleen als je pijnlijke opgezette lymfeklieren hebt.. Als je duidelijk voelbare lymfeklieren hebt en ze doen geen pijn, dan moet je je echt zorgen gaan makenquote:Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef radioanne het volgende:
[..]
Hahahaha, dan zouden rokers continu opgezette lymfeklieren moeten hebben... Ennuh... Lees tquote:Op donderdag 6 september 2007 14:07 schreef radioanne het volgende:
Nee ik rook zelf niet. Van rook word je wel bijv. schor, maar je krijgt er toch geen opgezette lymfklieren e.d. van? Maargoed rook zal ook wel slecht zijn ja. Yay, voor horeca-rookverbod trouwens.
Na t rookverbod zul je inderdaad wel andere dingen gaan ruiken, maar al die irriterende stoffen die in sigaretten zitten ben je dan in ieder geval kwijt. Kunnen ze dan geen luchtverfrisser met parfum oid gebruiken voor de stank van bier en mensen. Beetje een non-argument om tegen t rookverbod te zijn, hoor.quote:
In geen enkele discotheek ga je last hebben van die geur, omdat er wettelijke voorschriften zijn aan hoeveel luchtverversing per toegelaten persoon er moet voldaan worden. In België mag je in verschillende kleinere clubjes al niet meer roken, en daar stinkt het niet naar zweet/bier/weet ik veel wat.quote:
Chemicalien toevoegen aan de lucht zou niet slecht zijn? Er moet een overmaat aanquote:Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef radioanne het volgende:
Na t rookverbod zul je inderdaad wel andere dingen gaan ruiken, maar al die irriterende stoffen die in sigaretten zitten ben je dan in ieder geval kwijt. Kunnen ze dan geen luchtverfrisser met parfum oid gebruiken voor de stank van bier en mensen. Beetje een non-argument om tegen t rookverbod te zijn, hoor.
Is toch echt in t nieuws geweest dat t een probleem is met de nieuwe wetgeving... Ikquote:Op donderdag 6 september 2007 14:23 schreef Athmozz het volgende:
In geen enkele discotheek ga je last hebben van die geur, omdat er wettelijke voorschriften zijn aan hoeveel luchtverversing per toegelaten persoon er moet voldaan worden. In België mag je in verschillende kleinere clubjes al niet meer roken, en daar stinkt het niet naar zweet/bier/weet ik veel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |