abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52980397
Ik word er een beetje moe van, iedere keer als ik uitga (dansen en drinken, maar niet heel veel) heb ik de dag erna keelpijn, opgezette lymfklieren in mn hals en voel ik me gewoon ziekjes. Hebben meer mensen hier last van en hoe komt dit?

Een beetje keelpijn is niet erg, maar iedere keer na t uitgaan wordt erg vervelend.
  donderdag 6 september 2007 @ 13:02:49 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52980459
Ik heb het een heel enkele keer, en 9 van de 10 keer is m'n weerstand dan niet in orde. Gezonder leven dus waarschijnlijk.
pi_52980711
hm, op zich leef ik best gezond, ik eet iedere dag groente en fruit en neem vaak nog extra sapjes die nog eens de helft van je dagelijkse hoeveelheid groente en fruit bevatten. Verder ga ik wel redelijk vaak uit (meestal 1x p/w echt dansen, dan nog een andere avond in de kroeg kletsen oid), dus dat is iets minder gezond. In het algemeen let ik best wel op mijn gezondheid dus ik denk niet dat dat het is.
Kan het niet komen dat het in caf

[ Bericht 5% gewijzigd door radioanne op 06-09-2007 13:30:44 ]
  donderdag 6 september 2007 @ 13:40:01 #4
104367 Thrackan
new and improved
pi_52980993
Drink je wel genoeg vocht? Zeker als je een beetje danst raak je heus wel wat vocht kwijt...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_52981098
Een beetje keelpijn noem je toch geen keelontsteking? Kom op zeg.
pi_52981105
Dat krijg je van niet goed gewassen glazen. Maar aangezien het bij jou erg veel voorkomt zal je weerstand wel niet zo heel groot zijn. Heeft niet alleen te maken met je eetgewoonten, maar ook met hoe hygiënisch je tot nu toe door het leven bent gegaan. Bijvoorbeeld vroeger veel buitenspelen en vies worden. Je ziet steeds vaker kinderen ubersteriel opgevoed worden. Nergens voor nodig
0023
pi_52981154
Of niet zoveel buiten op de tocht gaan staan met je vriend of vriendin
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  donderdag 6 september 2007 @ 13:47:10 #8
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52981173
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is wel waar als ik teveel drink en de dag erna hoofdpijn heb is het ook geen hersenschudding.

Je hebt gewoon last van de rook misschien, kan ook zijn dat je te weinig drinkt daar.
pi_52981416
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Keelontsteking heb je in verschillende gradaties hoor, ik zeg toch ook niet dat ik lig te creperen van de pijn. Als je opgezette lymfklieren hebt betekent dat je een afweerreactie hebt, dat is hetzelfde als een ontsteking. Ontsteking is de plaatselijke afweerreactie van je lichaam op een schadelijke prikkel (micro-organisme) Look it up

Maar inderdaad, ik denk dat ik meer vocht op zo n avond moet drinken, goede tip!
pi_52981644
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:56 schreef radioanne het volgende:

[..]

Keelontsteking heb je in verschillende gradaties hoor, ik zeg toch ook niet dat ik lig te creperen van de pijn. Als je opgezette lymfklieren hebt betekent dat je een afweerreactie hebt, dat is hetzelfde als een ontsteking. Ontsteking is de plaatselijke afweerreactie van je lichaam op een schadelijke prikkel (micro-organisme) Look it up

Maar inderdaad, ik denk dat ik meer vocht op zo n avond moet drinken, goede tip!
Komt dat gedoe met je keel niet gewoon van in een rokerige ruimte staan? Ikzelf heb het soms ook wel eens, of rook jij ook? Rook je meer dan anders in de kroeg/disco?

Spuit 11: iemand was me al voor
  donderdag 6 september 2007 @ 14:07:06 #11
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52981710
quote:

Ga je iedere keer naar dezelfde gelegenheid of is t overal t zelfde?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 6 september 2007 @ 14:07:29 #12
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52981720
Misschien heb je last van je amandelen... Ken iemand die ook vaak opgezette kleiren had en nadat die amandelen eruit waren geknipt niet meer.
pi_52981731
Nee ik rook zelf niet. Van rook word je wel bijv. schor, maar je krijgt er toch geen opgezette lymfklieren e.d. van? Maargoed rook zal ook wel slecht zijn ja. Yay, voor horeca-rookverbod trouwens.
pi_52981753
Meer bewegen, goed voor je gestel e.d.
Praatprieter
pi_52981782
quote:

[..]

Nee, alleen als je pijnlijke opgezette lymfeklieren hebt.. Als je duidelijk voelbare lymfeklieren hebt en ze doen geen pijn, dan moet je je echt zorgen gaan maken .
  donderdag 6 september 2007 @ 14:10:10 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52981800
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:07 schreef radioanne het volgende:
Nee ik rook zelf niet. Van rook word je wel bijv. schor, maar je krijgt er toch geen opgezette lymfklieren e.d. van? Maargoed rook zal ook wel slecht zijn ja. Yay, voor horeca-rookverbod trouwens.
Hahahaha, dan zouden rokers continu opgezette lymfeklieren moeten hebben... Ennuh... Lees t
nieuws, in Engeland willen ze zelfs chemicalien aan de lucht toevoegen (die ruikt naar sigaretten-
rook omdat veel andere geuren ongewenst of niet sterk genoeg zijn) om de verschrikkelijke stank
van bier en mensen te overschaduwen... Retards... Bovendien zijn de bacterien die rondzweven
in dampende ruimtes volgestauwd met mensen niet rook-gerelateerd...

Yay voor t rookverbod!
B-FliP Youtube Channel
pi_52981817
oververmoeidheid kan dat al teweeg brengen. Als ik vroeger op kamp ging in de zomer wist ik dat ik met een keelontsteking terugkwam, maar ik voelde me wel niet ziek. Als je er echt niet naar omkijkt kan het serieus worden, ik heb er 1 keer niet naar laten kijken omdat het toch van het ene feestje naar het andere was dat ik heel die vakantie ging (elke avond eigenlijk), en toen in september de school weer begon mocht ik 3 weken aan de antibiotica omdat de rest allemaal niet meer hielp...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52982034
niet elke keer op mannen jacht gaan....:)
pi_52982060
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Yay voor t rookverbod!
Na t rookverbod zul je inderdaad wel andere dingen gaan ruiken, maar al die irriterende stoffen die in sigaretten zitten ben je dan in ieder geval kwijt. Kunnen ze dan geen luchtverfrisser met parfum oid gebruiken voor de stank van bier en mensen. Beetje een non-argument om tegen t rookverbod te zijn, hoor.
pi_52982080
Komt door je cokegebruik!
  donderdag 6 september 2007 @ 14:22:31 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_52982120
Niet zoveel vreemde mannen pijpen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_52982128
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef Roellio het volgende:
Komt door je cokegebruik!
euhm.. ja tuurlijk

even voor de duidelijkheid, I dont do drugs, behalve alcohol
pi_52982134
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:10 schreef B-FliP het volgende:

Yay voor t rookverbod!
In geen enkele discotheek ga je last hebben van die geur, omdat er wettelijke voorschriften zijn aan hoeveel luchtverversing per toegelaten persoon er moet voldaan worden. In België mag je in verschillende kleinere clubjes al niet meer roken, en daar stinkt het niet naar zweet/bier/weet ik veel wat.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 6 september 2007 @ 14:23:17 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52982138
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:20 schreef radioanne het volgende:
Na t rookverbod zul je inderdaad wel andere dingen gaan ruiken, maar al die irriterende stoffen die in sigaretten zitten ben je dan in ieder geval kwijt. Kunnen ze dan geen luchtverfrisser met parfum oid gebruiken voor de stank van bier en mensen. Beetje een non-argument om tegen t rookverbod te zijn, hoor.
Chemicalien toevoegen aan de lucht zou niet slecht zijn? Er moet een overmaat aan
dat spul in de lucht aanwezig zijn om andere geuren te overschaduwen...

Het is t een inruilen voor t ander...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 6 september 2007 @ 14:26:58 #25
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52982228
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:23 schreef Athmozz het volgende:
In geen enkele discotheek ga je last hebben van die geur, omdat er wettelijke voorschriften zijn aan hoeveel luchtverversing per toegelaten persoon er moet voldaan worden. In België mag je in verschillende kleinere clubjes al niet meer roken, en daar stinkt het niet naar zweet/bier/weet ik veel wat.
Is toch echt in t nieuws geweest dat t een probleem is met de nieuwe wetgeving... Ik
ben eerder voor een vrije keuze... Een kroeg/club/whatever moet zelf bepalen wat ze
toelaten of niet...
B-FliP Youtube Channel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')