Wat vinden we hiervan?quote:In drie razende nummers liet Aux Raus gisteravond zien waarom het de 3VOOR12 Award 2007 verdient. Leuntafeltjes aan de kant, bierglazen over de grond, spuitende champagne en chaotische gabberpunk. 'Eenvoud is hun kracht', zegt het juryrapport. 'Het is een keuze van alles of niets'. Dat liet het duo zich geen twee keer zeggen.
Maar de 3VOOR12 Award avond had meer te bieden. De meeste genomineerden waren present, twee van hen gaven een kort optreden. In het eerste uur ziet Desmet een mooi ingetogen Alamo Race Track, het tweede uur bevestigt rapper Typhoon zijn talent. De 3VOOR12 Award 2007 in beeld.
Hier kan ik me dan ook weer heel erg in vinden.quote:Wat dat betreft zou een prijs voor sterkste liveact eerder op zijn plaats zijn dan een award voor beste album. Want wat mij betreft is de muzikale wereldreis van C-Mon & Kypski of de moeilijk de definiëren gitaarpop van Alamo Race Track stukken interessanter, net als de vlekkeloze, kokend hete funknummers van Lefties Soul Connection.
Je snapt hoor ik toch wel dat die clip n paradie is he?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind die clip van hun die je wel eens op TMF ofzo ziet echt verschrikkelijk
Uhh.. tóch is het een kutnummerquote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef RudolfRockem het volgende:
[..]
Je snapt hoor ik toch wel dat die clip n paradie is he?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
2x Live gezien voordat ze ''commercieel'' werden. Zonde hoor.
Dat kan inderdaad, maar dat doe ik niet. Zulke trieste reacties vind ik het "conformeren" niet waard.quote:Op zondag 9 september 2007 10:42 schreef nipeng het volgende:
^^ Dat kan ook anders gezegd worden.
Waarom zijn die gasten nu ineens "commercieel"? Omdat ze zijn doorgebroken?
looooooooooooooooooooooooooolquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
Ja. Echt bijna hetzelfde.quote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef Posdnous het volgende:
Boring Atari teenage Riot kloontje..
Sorry? Wat versta jij onder commercieel in dan? Of is in jouw ogen alles dat op MTV/TMF komt commercieel? Beetje loze opmerking is dit moet ik zeggen. Die gasten hebben er hard voor gewerkt om zover te komen en hun muziek is niet veranderd ofzo. Ze zijn alleen opgepikt door dingen als 3voor12 en dat is helemaal terecht...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef MindlessSelfIndulgence het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |