abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61113754
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja? Dus? Tenzij je een medische reden hebt om weer bij je ouders te gaan wonen, of gewoon emotioneel instabiel bent en gewoon niet voor jezelf kunt zorgen, vind ik (mening!) dat je gewoon geen excuus hebt om op je 24e nog bij je ouders te wonen.
[..]

Euh, nee? Jij geeft af op een groep mensen. Ik geef af op jou. Ik zeg dat ik JOU triest vind. Daarnaast ken ik nog een paar voorbeelden van thuiswoners, o.a. die collega van in de 30 die nog van z'n mams afhankelijk was, en dat is ook gewoon een enorme nerd met de social skills van een wortel.
[..]

Ja, heb gewoon een enorme PMS aanval hier
[..]

Je kunt met een tijdelijk contract ook prima een huis kopen, heb ik ook gedaan op m'n 22e toen ik ging werken. Maar ik ben erg blij dat ik daarvoor al op mezelf ben gaan wonen.
1: Mijn ouders maakt het niet uit, dus what's te problem ? En bovendien geef ik ze elke maand geld omdat ik een baan heb. Wel zo sociaal als je meevreet uit de pot etc.
2: Je geeft af op thuiswoners in het algemeen. Ik op studentenverenigingen in het algemeen.
3: -
4: Ik moet eerst een jaar uitzendbasis uitzingen. Dan vast contract, dan heb ik zekerheid, dan iets kopen

Tot zover mijn levensverhaal.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')